buskaartje

Discussion in 'De lounge' started by ch11, Apr 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Maandag moet ik met de bus en eerlijk gezegd ben ik zover ik weet niet met een bus geweest haha.
    Kun je een retour kaartje krijgen in de bus zelf? Of moet je die ergens anders halen?

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Laatste keer dat ik ging (dat is wel al even geleden) kon je de kaartjes in de bus kopen of een kaartje met meerdere strippen bij het postkantoor. Dat is dan iets goedkoper.

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Je kunt volgens mij geen strippenkaarten meer kopen. In de bus kun je voor korte afstanden nog wel zo'n papieren kaartje kopen, dit is bij stadsbussen in ieder geval.
    Verder moet je een ov-chipkaart hebben! Dat is eigenlijk nog maar de enige manier om te reizen in de bus volgens mij.

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Ja je kan als het goed is een los kaartje kopen in de bus, maar ik weet niet hoe dat bij jou in overijssel is.

Hier kun je in elk geval in de bus een dag kaartje kopen dan kan je de hele dag gebruik maken in een bepaalde regio . Of een stadsrit heet dat daar kun je 1 uur met 1x overstappen gebruik van maken.

Dingen als strippen kaarten enz zijn niet meer te koop. Of wat al gezegd is een ov chipkaart aanschaffen.

5. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

Mar 31, 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    1 halte heen is 1,50 en iedere halte erbij is ook 1,50.
    Dit is enkele reis en zonder overstappen.
    Maar dit is zo in enschede.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hier kan je gewoon een dagkaartje in de bus kopen...kost 5,50.

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik zie dat het maar goed is dat ik de bus niet meer gebruik :D ik had zeker voor verrassingen gestaan ;)

8. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    De laatste keer dat ik met de bus ging in Nederland (augustus 2013) moest ik een rittenkaart kopen a 3,50. Dus heen 1 en terug 1. Duur grapje..

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier kan je geloof ik nog wel een los kaartje kopen maar deze zijn extreem duur. Dit omdat ze van de losse kaartjes af willen!

Share This Page