Wat een lekker weertje!! Alleen die slak als voorgerecht..

Discussie in 'De lounge' gestart door Carlien, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Eten jullie kinderen ook wel eens van die dingen dat je gelijk zelf kokhalst?

Vandaag had onze dochter een slak te pakken, ze vond hem zelf ook niet zo lekker dus ze had hem wel weer uitgespuugd, maar echt zo goor vind ik dat hé!! (De slak zat nog wel in het huisje, want later zat hij weer tegen de muur..)

Laatst op de kinderboerderij had ze al geitenkeutels te pakken, daar was ik gelukkig nog wel net op tijd bij! Maar bah.. Wat vies!

Lekker buiten zijn, maar je ogen moet je wel aan alle kanten hebben!;) haha

Groetjes,
    Carlien

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ongebakken zonder kruidenboter idd niet te vreten, maar anders mmmm!:D

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ah bah hahahahaha :p

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, die van mij is een maandje jonger maar ze heeft de halve zandbak al opgegeten...
    Maar verder valt ze wel mee qua eetgedrag :p

Mijn dochter van vier is erger, die stopt nog steeds van alles in haar mond, verschrikkelijk... Die heeft idd al eens een drol in haar mond gehad, slakken enz... Blerggg

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Haha, inderdaad niet zo lekker, leer voor de volgende keer. :D

Hier dan nog geen kids, maar die van een collega ging altijd bij de kattenbrokjes als ze vond dat ze nog niet genoeg chippies had gehad. Het kan nog erger dus, slakken. ;)

6. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het vooral, het bad water happen, takjes en blaadjes, en dan zeg ik bah... En mijn zoontje heel bij de hand.... Bah bah bah en gooit het op de grond!

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mijn schoonbroertje is eens voorover in de hondenpoep gevallen met zijn handen, om het daarna lekker af te likken. Yuck! Ik at vroeger keer op keer kattenbrokjes, dat is het enige wat ik kan bedenken.

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ohw he bah, griezel topic ;)
    Het gekste dat mijn zoontje ooit op heeft is een kattenbrokje.
    Meestal komt hij alles wat hij niet kent onder luid bah bah roepen bij mij brengen en dat moedig ik hard aan ;)

Haha, alleen toen hij voor het eerst de zandbak in ging pasgeleden pakte hij zand tussen zijn vingertjes en riep hij bah en stak zijn handje naar me uit.. ;) maar ja dan is hij nog lang bezig. Ik zei, is niet bah, dit is zand om te spelen. Hij deed: hap zo 't zand in zijn mond. Maar hij vond het volgens mij toch niet heel lekker, heeft het daarna niet meer gedaan.

Maar een slak.. brrrr een tor/kever oid lijkt me ook zooooo smerig ;)
    (of (honden(poep) brrrr)

9. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Een kleutertje uit mijn groep kwam vorig jaar met een 'dropje' uit de zandbak! 'kijk juf, een dropje! Wil jij hem?'

Was dus een kattendrol :p ik heb gezegd dat hij het weg moest gooien en zn handen wassen, haha. BAH!

10. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Onze oudste heeft ooit eens in een snoepje gestaan en dat ontdekte hij thuis. Hij boog voorover, bracht zijn schoen naar zijn mond en begon er fanatiek aan te sabbelen, verder kattenbrokjes (de kat stond er heel raar bij te kijken, want ze werd gewoon weggeduwd)

Ik hoop dat de jongste het ook wel een beetje hierbij houdt, dus geen beestjes, geen poep, ik krijg er gewoon kippenvel van!

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh ja hier ook lieveheersbeestjes, slakken, zand, hondenkoekjes...
    Blegh

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier honde brokken tot datwe overstapte van brokken we kregen het daarvoor niet afgeleerd.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dierenvoer schijnt dus in trek te zijn :D

Deel Deze Pagina