Maar als het eenmaal open is moeten veel dingen toch echt wel in de koeling. Maar om mosterd zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Ik wist niet dat mensen dit in de koelkast bewaarden hier staat het rustig een jaar in de lade. Fijn dat je het gecheckt hebt, anders was het misschien onnodig in de kliko beland
Bewaar jij houdbare melk ook in de kast als het open is geweest In de winkel is het toch nog helemaal afgesloten. Mayo bewaar je toch ook in de koelkast terwijl t in de winkel ongekoeld staat. Daarop staat: na opening gekoeld bewaren.
Ja ik eet graag dingen met een laagje dons erop Nee, uitzonderingen daargelaten maar mosterd leek me geen probleem
Hier staat dat ook gewoon in de kelder, wel wat koeler dan in de woonkamer. Maar zeker niet gekoeld. Net als de curry en ketchup. Op Oliehoorn staat ook: bij voorkeur koel bewaren.
Staat hier ook gewoon in een keukenkastje. Vind dat echt vies, lekker patatje met ijskoude curry of mayo. Blegh.. of op een broodje hamburger, is je hamburger ook meteen koud.