hallo dames, even een vraagje... op internet kun op vakantieveilingen bieden op vakanties, dagjes uit, restaurants etc... ik heb iets zien staan wat mij wel leuk lijkt... maar ik ging kijken hoe het precies werkt en toen zag ik dat je wel voor de tijd bij het registreren je rekeningnummer moet geven... en dit vind ik altijd wel wat eng... is dit allemaal betrouwbaar..?? wie heeft hier ervaringen mee? liefs
Zeker betrouwbaar. Wel goed kijken naar wat er nog bij komt voor kosten maar hier al diverse keren wat gewonnen met vakantieveilingen en altijd perfect gegaan.
Jahoor heel betrouwbaar alleen moet je wel snel zijn want waarschinlijk wat jij gezien heb is nu al weg!!
ow dat klinkt positief... wat ik heb gezien duurde nog bijna 3 uren dus ik ga dan nu nog niet bieden... en ik zag net bij een andere veiling dat er op het laatste moment opeens heel snel geboden wordt... grappig om te zien
zeker erg betrouwbaar! Al verschillende dingen verkregen via die site. En inderdaad aan het einde van het veiling moet je opletten als je het niet wilt mislopen
Idd betrouwbaar, ik zou alleen wel opletten hoeveel je biedt. Sommige dingen gaan voor duurder als normaal.
heel betrouwdbaar! heb al meerdere dingen 'gekocht' via die site. Tip: vol een tijdje meerdere veilingen voor wat je wil hebben. Zo kan je beetje zien wat er geboden word en dat je niet in ene een pannekoek op die bieding heb die met 30 erop steeds gaat bieden. had vorige keer restaurant en iemand gooide per keer 20,- er bovenop. ja dan tikt wel wel snel aan.
Ja hoor is heel Betrouwbaar Je rekening nummer moet je geven omdat als je bied en en je wint ..... En je betaald niet ..... Halen hun het er na 5 of 6 dagen af via automatische incasso Daar is het dus alleen maar voor
ik dacht dan ga ik pas het het laatst bieden en dan kan ik het winnen voor een laag bedrag... kijk ik net even,,, zijn die mensen gewoon al heel veel weze bieden, terwijl het nog een ruim uur duurt... ben ik nou slim en zij dom.... of andersom... haha
zitten hele irritante mensen tussen idd. sommige bieden in eerste 10sec al meteen 50,- ofzo. slaat nergens op maar schijnbaar vinden ze dat een logische tactiek kzie ook regelmatig 1 iemand zichzelf overbieden, die logica snap ik nog niet helemaal
Vakantieveilingen is heel betrouwbaar, maar ik vind dat je af en toe wel een beetje geluk moet hebben om iets te 'winnen'. Wij zijn gisteren met de kinderen naar de musical van Thomas de trein geweest voor 30 euro met z;n vieren. Normaal 16 euro p.p. Dat is dus gewoon leuk! Maar ik zie idd soms ook mensen zichzelf overbieden. Laatst iemand die begon bij 20 ofzo voor een diner en toen 2 minuten latern 25, 35, 50 en dan denk ik,...huh? Je gaat jezelf toch niet overbieden? Of idd meteen beginnen met een hoog bedrag..... Lijkt wel of er dan medewerkers zijn die de prijzen opdrijven?
Veilig! Heerlijk voor 18 euro naar de sauna met zn tweeën ipv 25 pp. Dus 32 bespaard. En nu hebben we nog kaarten liggen: 32 euro voor twee personen inclusief diner!!!
Wij zijn met vakantieveilingen eens naar de musical we will rock you geweest. Was allemaal goed geregeld en we hadden ook mooie plaatsen!
Goeie site hoor! Zijn begin februari een weekend weggeweest voor 105 (incl de belasting enzo kwamen we op 150 euro uit) En in juni gaan we naar Zuid Frankrijk, compleet gemeubileerde tent. Ik "won" deze voor 80 euro, kreeg de mogelijkheid van de organisatie om nog een week te verlengen voor 94.50.... in totaal incl toeristenbelasting, verzekering en campingbedje...... 250,= voor 14 dagen weg. Maar zoals gezegd moet je wel goed opletten met hoeveel je uiteindelijk wilt bieden. Die week in Frankrijk wilde ik max 100/110 voor bieden.... ze hadden nl voorseizoensaanbiedingen waarbij je voor 17 euro per nacht kon verblijven.
Ja heel betrouwbaar! Wij zijn al regelmatig met vrienden een weekendje weg geweest via vakantieveilingen . Nooit geen problemen mee gehad.
Het is wel vertrouwd, maar let idd wel op met de extra kosten! Dus goed lezen, want sommige weekendjes weg heb je nog verplichte eindschoonmaak, toeristenbelasting, service kosten etc etc. erbij waardoor het al gauw duur wordt.