hallo allemaal ben nieuw hier, en heb vanmorgen een test gedaan en ben zwanger nou was mijn vraag wanneer krijg je de eerste echo en is dat dan vaginaal? doet dat pijn? of hoe gaat zoiets? groetjes snoopy
GEFELICITEERD met je zwangerschap!!! Meestal krijg je via de VK een echo tussen de 10 en 12 weken. Het ligt een beetje aan de stand van je baarmoeder hoe de echo gemaakt word maar meestal in die periode wel uitwendig. Ik heb mn eerste echo laten maken toen ik 7w4d zwanger was en dat ging ook gewoon uitwendig dus ervaringen kan ik je niet vertellen. Lees hier wel heel vaak dat het enorm meeviel, geen pijn deed en je er niet eens meer aan denkt zodra je je wonder op t scherm ziet. Liefs mij
Gefeliciteerd!! Ik kreeg mn eerste echo met 11 weken en 2 dagen. Verschilt bij iedereen weer wanneer ze de echo plannen. Bij mij was het gewoon via de buik.
Ik kreeg met 7 weken een vaginale echo in het ziekenhuis. (daarna met 11 weken weer, en toen pas uitwendig) Deed geen pijn hoor. Kijk, het is niet romantisch ofzo..maar als je man erin kan, kan dat ding ook