Spoedje: Aankleedkussen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door podiki25, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    #1 podiki25, 18 apr 2014
    Laatst bewerkt: 18 apr 2014
    Ik heb even een vraagje. Tot nu toe had ik zo een meubel bad-en-aankleedkussen-in-één. Dus zo een bad op poten en bovenop een deksel zodat je het kon omtoveren tot commode. Nu wil ik graag een gewone commode van Ikea (type Hemnes) in zijn kamer zetten en ga ik zodadelijk een nieuw aankleedkussen kopen. Maar ik heb er totaal niet aan gedacht of dit niet "schuift" als je kindje hierop begint te bewegen (de mijne is nogal druk bij het aankleden, gaat rechtstaan en dergelijke). Bestaan er speciale aankleedkussens hiervoor of niet? Hoe doen jullie mama's met een commode en aankleedkussen dat?

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nog niet over nagedacht eigenlijk maar bij de Ikea kun je antislip spul kopen voor onder een tapijt. Het ziet eruit als een soort net en je kunt het op maat knippen. Is dat misschien een idee?

3. gusto

gusto Niet meer actief

Nee hoor gaat prima op de hemnes. Mijn beide kinderen verschoon ik er op en kleed ik om en dochter (19mnd) beweegt erg veel maar het kussen verschuift nooit hoor!

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik heb er een antislipmatje onder liggen.

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Deuh, wat ben ik toch een muts! Natuurlijk een anti-slip matje! Bedankt, had er even niet aan gedacht.

6. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een anti slip matje gekocht bij de action, en dat gaat prima onder het aankleedkussen

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Bij de Ikea hebben ze ook een opzet rand dan kan het helemaal geen kant op denk ik.

Wij gaan of voor de hemnes klein of groot of voor de malm met vier lades. Moeten we nog even bekijken wat we het fijnst vinden.

8. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Hier ook een Hemnes en een antislip matje. Wij hebben die echt wel nodig, maar misschien ligt het ook aan het aankleedkussen?
    Overigens hebben wij niet de Hemnes commode, maar een ladekast van Hemnes. Die is net wat hoger en manlief en ik zijn allebei lang.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een anti-slipmatje! EUREKA!

Dat ik daar nog niet aan heb gedacht :) Ik erger mij hier meerdere keren per dag groen en geel. Hij schuift en schuift maar. En het ergste is dat hij vanaf zijn commode dusdanig kan schuiven dat hij rechtstreeks zijn ledikant in valt (een halve meter daaronder). Vast een hele leuke dreumes-belevenis, maar ik sta doodsangsten uit.

*zet anti-slipmat op het lijstje*

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb koeka hoes schuift niet. Het schuift wel enigzins maar niet glaz of zo. Is niet gewaarlijk jij blijft toch bij

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het eerst zonder antislip-iets geprobeerd; gaat prima!

Deel Deze Pagina