Ik had dus nog van die zakjes aardappelpuree liggen dus die wilde ik gebuiken vanavond. Zie ik net dat ie tot 7-2010 houdbaar is! Shit want ik heb niks meer in huis, ik kan de deur niet uit (ziek) Zou het nog kunnen? is wel erg ver over de tht hé? Was hier laatst niet iemand die dit ook had?
Ik zou het echt niet doen. Je bent al ziek....! Brrr, ik moet er niet aan denken. Maar hier houden we ons heel strikt aan de houdbaarheidsdatum. Is er geen buurvrouw die nog iets heeft staan? Lotte
Ik zou het ook echt niet meer gebruiken,, ten eerste niet omdat de datum al ver heen is, en ten tweede omdat je zelf ook al ziek thuis zit.. Dus lijkt me niet zo verstandig.
Ik zou het ook niet doen, al is het nog te eten de smaak zou wellicht ook echt wasted zijn en je bent inderdaad al ziek Als het een maandje was alla maar bijna een half jaar nee... dat wordt bestellen meid
Ja t is indd wel ver over datum ja, maar ik dacht ook droog spul enzo... Overigens ben ik ziek ivm mijn rug (hernia) Loop wel ff naar de buurvrouw zo! en anders geen aardappels vandaag...
oei dat is wel een twijfel geval. Ik heb vorige week eiermie gegeten met tht 9-2010... We leven nog steeds Ik zou goed kijken,ruiken en voorzichtig proeven en anders toch maar een broodje smeren oid.
Ja klopt! zooo handig als je op justeat.nl kijkt kan je ook andere eettenten opzoeken en via ideal betalen Kan je alsnog gaan eten wat je wou maar bestel je bijvoorbeeld frietjes erbij? Ben je ook niet zoveel kwijt
5 maanden over datum zou ik niet meer op gokken! Manlief even bellen dat hij wat meeneemt vanuit zijn werk?
wacht ik zal er even een nieuw topic voor openen, misschien komen er wel andere lekkere ideeen ook nog
Meiden bedankt! De aardappel-express is ff langs geweest hier Een vriendin van mij woont hier heeel dichtbij (ook iemand van zp trouwens) en die heeft haar lief even gestuurd! had dus lekkere aardappeltjes!