Hoi meiden, Welke kleur oogschaduw gebruiken jullie voor blauwe ogen? En dan gewoon op normale dagen. (ik loop zelf niet iedere dag met smokey eyes rond zeg maar ) Ik hoop dat ik weer is op wat ideeën kom, want ik heb eigenlijk al jaren dezelfde kleuren.
Roze, oranje, groen, grijs, bruin, paars, zwart/grijs (ik ben nogal een eh..kleurrijk type qua oogschaduw )
Van zwart en grijs krijg ik altijd van die kleine oogjes, als ik alleen een lijntje boven en onder doe niet, maar als echt mijn hele oogleden donker maak zie ik er uit alsof ik de hele nacht gefeest heb zeg maar..
Oh ja? Nee dat heb ik helemaal niet. Maar mijn ogen zijn sowieso wel groot dus misschien valt het bij mij gewoon wel minder op. En ik heb ook een bril dus misschien scheelt dat ook wel.
Mijn ogen zijn denk ik niet groot (helaas) en niet klein, maar ik zal nog eens een beetje aanrommelen vanmiddag haha Misschien als ik het net anders doe dat het heel anders lijkt
Ik heb altijd donkergrijs en lichtbruin. Of ik heb ze allebei of een van beide. Soms pas ik ook mijn oogschaduw aan mijn kleren of accesoires aan.
Goud, bruin en roze. In het algemeen vrij lichte maar toch warme tinten (ben een warm-licht kleurtype, van grijs of blauw in mijn gezicht knap ik niet echt op).
Ik heb donker paars gecombineerd met een lichte, zilvere roze altijd. Het donker paarse is dan aan de buitenste kanten zeg maar. Ik heb dan wel een soort van smokey effect, maar dat hoeft dus idd niet met deze kleuren. Ik heb trouwens meer grijze ogen, al maakt dit volgens mij niet teveel uit, licht iig.
Ik heb donker haar momenteel dus dan pak ik een paarse tint met evt bruintinten, dan komen mijn ogen extra goed naar voren.. vaak zit er ook wel wat glans aan of glitters zeg maar hier toevallig een foto (das gewoon dag tot dag make up)
Ik heb ook blauwe ogen, maar draag nooit bruine oogschaduw. Op een of andere manier vind ik het bij mezelf altijd lijken of ik ziek ben dan. Sowieso draag ik niet vaak oogschaduw (wel vaak eyeliner), maar als ik oogschaduw draag gebruik ik altijd zilver en zwart samen om een smokey eye effect te creëren.