Spoedje! Autostoel.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by WesDaan, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Hoi meiden.

Even een vraag.
    Ik wil graag een autostoel aan gaan schaffen voor onze kleine man.
    Hij past nog in de maxicosi maar hij gaat rechtop zitten en trekt zich op aan de beugels.
    Verder kan hij sinds kort zelfstandig gaan zitten.
    Dus ik denk dat het een goed moment is.
    Nu hebben ze 20% korting op autostoelen bij de prenatal.
    Maar aangezien ik er niet heen kan ( omdat ik moet werken) wil ik graag van jullie weten welke jullie hebben.
    bedankt.

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Wij hebben een maxi cosi tobi, heel erg tevreden over. Wat het beste is, is toch je zoontje even meenemen en hem in diverse stoeltjes laten zitten. Hier ook gedaan en wij gingen eigenlijk voor de priori, maar daar hing ze in als een zoutzak en daarom gekozen voor de tobi, daar zit ze perfect in. Succes.

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou je toch aanraden om met je kindje naar de winkel te gaan en hem te passen in verschillende stoelen. Het ene kindje zit heel goed in de ene stoel en het andere kindje totaal niet. Ook de auto kan een belangrijke factor zijn. Niet elke stoel past op elke achterbank.

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik zou zeer zeker je kindje meenemen naar de winkel!
    Wij hebben de maxi cosi axxis, erg handig omdat je de stoel naar je toe kan draaien.. maar ik vnid dat mijn zoontje er eigenlijk niet zo super in zit!
    In mijn eigen auto heb ik de Römer king, vind ik zelf 10x zo fijn!

5. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    dan ga ik toch maar naar de winkel.
    Denk ook dat dat het beste is, maar andere zeiden weer tegen mij dat dat niet nodig was.
    Vandaar.

Maar dank je wel voor de reacties.

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben de maxicosi axiss.
    Dit is een autostoel die naar je toe kan draaien, dus veel makkelijker om je kindje erin te zetten en minder last van je rug.

Veel succes met je zoektocht.

7. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Hier heb ik de axxis (idd erg makkelijk dat je m naar je toe kan draaien) en mijn man heeft de tobi.
    Er is iets mis met de axxis dus die is nu terug naar de winkel (er is niks mis met de stoel, maar is een beschermkapje af) en heb nu de tobi van mn man, maar zal een dansje doen als mijn eigen weer terug is.

En 8 maanden is misschien nog een beetje jong om al in de stoel te zitten. Het heeft nl. niks te maken met of hij al goed rechtop zit tijdens het rijden (dat zal hij vast heel goed kunnen), maar of hij de klap van een ongeluk al kan opvangen. Onze dochter heeft tot ruim 1 in de max gezeten (omdat ze zo klein is, is nu nog steeds geen 9 kg) en toen wilde ze echt niet meer, maar heb het zo lang mogelijk uitgesteld. Achteruit rijden is voor die kleintjes veel veiliger!

8. Tese

Tese Niet meer actief

Mn man en ik hebben allebei de maxi cosi axxis. Ideaal! Ik zou geen andere meer willen...

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik meende dat als de bovenrand van de oren boven de MC uitkomen t tijd word voor een grotere stoel..
    maw zolang mogelijk achteruit mee laten rijden omdat dat t veiligste is..

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    De axxis, is dat ook handig als je via passagiersdeur naar de achterbank moet? Ik stel me zo voor dat je dan aan die draaifunctie niets/weinig habt..
    Als je achterdeuren in de wagen hebt is t juist wel handig..

11. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Ik heb de best geteste door Consumentenbond en ANWB, De Kiddy Infinity Pro. Mijn meisje is vrij lang en heeft brede schouders en ze past er heel goed in. Heb hem in Duitsland besteld voor de helft van de prijs bij de fabriek zelf. Binnen een week in huis zonder problemen.

12. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Nee dan heeft de draaifunctie geen meerwaarde.
    Het is echt bedoeld zodat je hem naar de autodeur kunt draaien en niet half met je lichaam/hoofd de auto in moet om de je kind in en uit de stoel te halen.

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Wij hebben de Maxi Cosi Priori XP. Erg fijne stoel en die kan ook in slaapstand gezet worden.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Hier hebben we 2x maxi-cosi tobi en hebben nu net nieuw 2x de maxi cosi priori aangeschaft. Daar heb ik een spijt van!! Mijn zuinigheid heeft me de das omgedaan!! De tobi is echt zoveel fijner!! Ik zit nog te twijfelen om alsnog 2 tobi's aan te schaffen!

Share This Page