Help leveringsprobleem nutramigen AA!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Eden28, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Voeding is dus op afgelopen maandag besteld en wordt pas eind volgende week geleverd!! Wat moet ik nou doen?

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    dat meen je niet!! van wie krijg jij het geleverd dan?? wij van sorgente maar heb nog nooit problemen gehad met levering. Voor 14.00 besteld volgende dag in huis. Tja zou effe bellen of er ergens nog iets te krijgen is want je kunt niet effe switchen!!!
    Ik weet dat er meerder instanties zijn waar je het kunt krijgen.

3. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik haal het bij de apotheek, normaal ook geen probleem. Schijnt bij de leverancier een probleem te zijn. Nu 1 pak van een andere apotheek weten te krijgen

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ziekenhuis apotheek misschien?
    Belachelijk trouwens

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Pff, dat meen je niet? Shit maandag meteen maar bestellen dan voor ons!

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja heb er nu 1 van het ziekenhuis. Alle apotheken hiervallen onder dezelfde als in het ziekenhuis. Heb nog wel gewone nutramigen en zit of in de test fase met AA en zie geen verschil dus als het echt op is heb ik nog gewone maarja van de AA poept ze eindelijk normaal

7. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Marktplaats!!!

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

?!

Zijn er daadwerkelijk mensen die Nutramigen AA via verzekering krijgen en op Marktplaats gooien? Te triest voor woorden.... Logisch dat zorgkosten in Nederland zo hoog zijn

9. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Het mag niet van Marktplaats, daar kwam ik achter toen ik 8 potten Neocate aanbood, gratis......

Maar er zijn mensen die er i.d.d. geld voor vragen.
    Anders kon ik ze allemaal weggooien, de apotheek had ze anders vernietigd...
    Gelukkig kon ik ze geven aan iemand van hier.

10. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ik heb half Nederland afgebeld. Ook Sorgente levert niet meer. Ik heb nu bij Online apotheek - Ontdek Newpharma nu! 10 blikken besteld met toestemming van cz. Ik hoop dat die gaan leveren. Anders zit ik van de week ook zonder. We moeten het dan wel zelf voorschieten. Het is een Belgische site, ook al eindigt hij op .nl. Misschien kunnen jullie het daar ook proberen?

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik had vorig jaar problemen met de neocate, uiteindelijk mocht ik een pot voeding bij de kinderafdeling van het zkh ophalen. Misschien kun je dat proberen?

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou ik niet doen!! wie weet is er mee geknoeid je weet nooit waar mensen tot in staat zijn....

ik zou apotheken in de buurt afbellen..

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier ook problemen met de leverign van de AA.

Vorige week heeft ons zoontje de 2e provocatiietest gehad en dat ging goed en zijn we nu langzaamaan over op stgandaard voeding. Ik had vorige week zondag 2 blikjes besteld(voor het geval hij niet goed op de provocatie zou reageren) maar nu nog niet binnen.

14. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ik heb net gebeld met newpharma en ze hadden nu al 6 van de 10 blikken voor me. vanmiddag hoor ik of het er 10 zijn geworden en dan heb ik ze morgennin huis!

Deel Deze Pagina