Het is maar waar je je zorgen om maakt. Mijn kinderen hebben zich rot gehoest vorige werk. Naar de ha gaan heeft geen zin want het is een kwestie van uitzieken. Ja ik maakte me ook zorgen. Als we allemaal voor alles naar de ha zouden rennen hebben ze een wachtlijst van 3 maanden.
Hij heeft met 8 weken nierbekkenontsteking gehad dus ben aardig huiverig. Maar daarnaast wel de 1e keer dat hij niet lekker is..
Oei klinkt heftig. Weet nog dat de eerste keer ziek zijn van mijn meiden eng waren....dat is toch altijd zo'n dingetje hè.....als er maar niks met je kindjes is denk je dan. Maar komt gewoon goed hoor
Ik zou 'm eens lekker warm aankleden, kruikje in bed ofzo, en dan later nog eens temperaturen om te kijken of hij wat is opgewarmd.
Is ook wel zo.....maar als je je zorgen maakt vindt ik dat je gewoon moet kunnen bellen Vooral als je gevoel als moeder het niet vertrouwt
Tjeetje ik zou zeer waarschijnlijk ook niet bellen en nog 1 dag aan kijken. Maar zij kent dr kindje het beste toch. Voor rot hoesten zou ik helemaal niet bellen of langsgaan. Wat een onzin iedereen is wel eens verkouden hoor. Dat is pas waarom gaan de zorgkosten omhoog elke verkoudje de ha bezoeken pfff.
Lees dat hij huilerig is en naar z'n oortjes grijpt: als er een oorontsteking zit, kan ondertemp een reactie zijn op eerder koorts. Het lichaam gaat dan compenseren om de temp omlaag te brengen en zeker bij babietjes is het lichaam dan vaak wat te hard aan het werk, waardoor de temp dan meer zakt dan nodig is. Dat trekt meestal wel bij. Wat betreft zorgkosten: aangezien je over een bezoekje aan de HAP (en volgens mij over een telefoontje ook) een eigen bijdrage betaalt, lijkt me dat voor de totale zorgkosten voor de maatschappij een belletje naar de hAP ws goedkoper is dan een bezoekje aan je eigen huisarts....
Nou ben teruggebeld, moet toch een zetpil geven. Hij heeft net ze laatste fles op en gaat nu net de nacht in. Mocht hij nou niet gaan slapen en blijven huilen zonder aantoonbare reden dan weer bellen. Hij vond het inderdaad raar maar als ze zetpil niet helpt dan toch weer bellen en moet hij even gezien worden. Hij ligt nu met een kruikje op bed. De huisarts zei ook dat onder tempratuur komt dat het lichaam geen energie heeft om het warm te houden en hoe dit kan is onduidelijk. Iedereen bedankt voor de tips