Hè bah, dat zijn altijd nare dingen... Mijn zoontje had in de week voor kerst ook ondertemp (35,2) maar dit wel na een paar dagen flinke koorts. Is toen ook vanzelf over gegaan maar ik vond t ook vreselijk en was erg bezorgd. Sterkte en beterschap!
Nou sterkte hoop dat t weer goed gaat gauw. Ergens logisch van de energie als je kleine de hele tijd huilt gaat natuurlijk zijn energie daar aan op. Knuffel maar lekker veel met hem.
hier was bij de jongste steeds die temp dan weer 36,1 dan weer 37,7 dan weer 39,3 weer 36,1 de schommelingen waren te veel ze was erg verkouden en veel slijm dus waarschijnlijk rs... maar ze is gelukkig zonder medische hulp er weer bovenop gekomen. ze heeft wel een kuur gekregen dit voor en dikke rode keel en slijm is gelukkig opgelost. ondertemp van 36, maakte de ha zich niet druk om pas onder 35,5 gaven ze aan maar door de enorme schommelingen wast nabsoluut niet leuk was bang voor koortsstuipen
ik zou bij 36 graden ook geen hap bellen. maar een moeder voelt het wel als ze moet bellen denk ik./ mijn dochter heeft standaard een temp van rond de 35.5. nu het buiten koud en en als ze veel buiten is is ie wel eens onder de 35 graden. warm aankleden maar