Spoedje: babybedje centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Michelle04, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Wij vertrekken straks voor een gezellig Sinterklaas weekend richting het Heijderbos. Nu zit de auto aardig vol met 2 volwassenen, een peuter en een baby + toebehoren en ik wil eigenlijk kijken of ik wat thuis kan laten. Weet iemand of er in het babybedje van centerparcs een beetje fatsoenlijk matrasje zit? Ik neem dan wel de aerosleep zelf mee maar kan dan ons bedje + matras thuis laten zodat ook mama nog een beetje comfortabel kan zitten onderweg:D

Alvast bedankt!!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij vonden het babybedje en matrasje prima voldoen hoor! Had wel zelf even een extra hoeslaken+slaapzakje en deken meegenomen, maar bij ons kon er ook echt geen campingbedje of iets meer bij ;) (Ging ook nog een hond mee naast de 2 volwassen, kleuter en baby haha)

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Was prima!!!

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ging goed hier, veel plezier!

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Bedankt meiden!!! :D

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    prima bedjes hoor. is hij niet goed dan meld je het even en dan komen ze een andere brengen. zo hebben wij een keer gehad dat mensen het matrasje gesloopt hadden en hem zo hadden opgeborgen. kunnen ze daar natuurlijk ook niks aan doen en dus kregen we meteen een nieuwe en een tegoedbon voor de winkel :)

ik neem me eigen bedjes niet meer mee.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik laat mijn kids echt niet in die bedjes slapen.
    Oude bedjes bah!
    En de matrasjes vind ik ook niet altijd even fris.
    Ik neem altijd ons eigen bedje met matrasje mee

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik had de afgelopen 4x (in 3 jaar tijd) aldoor prima bedjes. Nette houten bedjes met een knap matrasje. Wel alsnog even met een klein sopje afgenomen, maar oud en echt vies heb ik ze nog niet aangetroffen eigenlijk.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op de eemhof hadden wij echt een heel smerig bedje! dat gaas zaten allemaal vlekken in en het matrasje plakte aan alle kanten. Onze dochter kon toen nog in de wandenwagenbak dus haar daar maar in gelegd.
    Park Hochsauerland hadden we inderdaad een keurig houten bedje!

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wij zijn 2 weken geleden naar Centerparks geweest naar de Hutteheugte en ik had ook een extra matrasje mee maar was eigenlijk niet nodig. Ze hebben daar hele fantsoenlijke degelijke matrasjes in de bedjes zitten!
    En wij hadden geen campingbed model, maar een houtenbedje. Alles netjes voor elkaar.

11. tulip

tulip Niet meer actief

naar centerparks en landal neem ik altijd mn eigen bedje mee. Echt heel vies die dingen. Die plakkerige afgesabbelde bedjes. Ik zit liever wat moeilijker, dan mn kind in zo'n smerig bed leggen.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Bij centerparcs heb je nu mooie houten ledikantjes, die plastic dingen zijn volgens mij allemaal vervangen.
    Wij gaan zo ook lekker sinterklaas vieren in cp. Ondanks de weersvoorspellingen helemaal zin in!

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    wij zijn vorige week 8 dagen center parcs kempervennen geweest, daar hebben ze nieuwe houten bedjes met hele goede matrasjes, ook nieuw. ik was zeer tevreden. Heb idd ook weleens de oude witte gaasbedjes meegemaakt, die vond ik niet zo fris.
    Fijn weekend!

14. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Wij hadden laatst in Landal juist een heel mooi vrij nieuw, houten ledikantje met een matrasje wat afneembaar was (maar wel ademde). Doekje voor de zekerheid eroverheen, helemaal tevreden!

15. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Dat hadden wij ook op de Eemhof. Heb toen meteen gebeld en ze kwamen een kwartier later een echt ledikant + splinternieuw matrasje brengen.

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik vind het altijd zo vies dat die bedjes vaak in zon vies muf hok staan opgeborgen. tussen de spinnewebben enzo. neem ook altijd eigen bedje mee. moet trouwens wel zeggen:
    afgelopen zomer gingen wij naar spanje op vakantie met het vliegtuig dus kon bedje niet meenemen. maar ooh wat had ons kleintje daar een mooi bedje zeg. een houten op wieltje met echt van die spaanse geborduurde en kanten lakentjes zo lief hahaha

17. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Tijdje geleden in het meerdal geweest en ook daar zijn de houten bedjes ingebracht, denk dat dat inmiddels wel in alle parken is gebeurd. Bedjes en matrasjes waren zeer netjes.

18. susy26

susy26 Niet meer actief

voor onze man ook gewoon het bedje gebruikt, niets op aan te merken, hij sliep er heerlijk in. En dat gemouw van vies en niet fris blabla.. ja dan moet je ook maar niet denken wat er allemaal in die bedden gebeurd waar je in slaap...tjonge jonge zeg... en wat nog meer........

19. susy26

susy26 Niet meer actief

maar een fijne vakantie gewenst!;)

20. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Mee eens..

Deel Deze Pagina