Hallo We vertrekken deze week op vakantie naar australie. Ik neem kant en klare melk mee maar hoe zit het met de flessen. Ik had ergens gelezen dat je wegwerpflessen kan kopen maar ik vind ze nergens terug? Moet ik de normale flessen meenemen en per voeding een aparte fles of jan ik deze uitspoelen ofzo? Iemand tips ?
Ik zou even bellen met de vliegtuigmaatschappij. Ik denk dat het wat kinderen/baby's betreft wel goed is geregeld op dit soort lange vluchten dus ik denk dat je de flessen daar wel kunt uitkoken/ afspoelen. Van wegwerpflessen heb ik nog nooit gehoord. Fijne vakantie gewenst!
Is het niet handiger om gewoon poeder mee te nemen voor het aantal voedingen dat je nodig hebt? In het vliegtuig kunnen ze je zo water geven zodat je het kunt klaarmaken. Ik vind kant en klare melk namelijk maar gedoe op reis. En met kleintjes zijn stewardessen altijd harstikke behulpzaam. Zou gewoon alle flessen die je thuis hebt meenemen. Mocht het nodig zijn, kun je altijd even omspoelen ofzo. Weet niet of je moet overstappen, maar dan kan het sowieso natuurlijk even. Succes, ik maak me al druk over een reis van 15 uur met 2 kleintjes maar jullie moeten nog wel even een stukkie langer....