Hallo meiden, ik heb van een collega van mijn moeder een babybjorn draagzak gehad, ik denk dat de zak max 3 jaar oud is, ik weet niet precies welk type het is maar mijn dochter is nu 8 maanden, en ik wil zo eens proberen om haar er in te doen als ik de honden uitlaat, dan heb ik mijn handen vrij, alleen het probleem is, ik weet niet of je bij deze draagzak het kindje ook andersom erin kan doen, dus dat ze vooruit kijkt en niet naar mij, kan dat bij elke babybjorn draagzak??
volgens mij wel, bij iedere draagzak kan dat, tenminste ik heb er zelf ook een van chicco, en bij die kan het ook, onze kleine is nog maar 7 weken dus hij moet nog met zijn gezichtje naar mij toe, ik neem hem ook mee met honden uitlaten echt ideaal, heb mijn handen vrij, hij vind het geweldig, en de honden worden uitgelaten dus echt super ideaal, als je de achterste flap naar beneden kan vouwen dan kan het, misschien even googlen.
ja zit al druk te googelen, deze lijkt er het meeste op, alleen is het bij mij nog met knopen en niet met gespjes zoals op deze foto, en hij is om te vouwen..
Mijn zoontje gaat vaak mee in de babybjorn, maar ik doe hem nog steeds met het gezicht naar mij toe. Hij is anders veel te beweeglijk en trekt zichzelf zo hard naar voren dat ik bang ben dat de zak losschiet (zal wel niet, maar het voelt eng).
Fijn dat je'm gekregen hebt, maar de baby bjorn draagzakken zijn helemaal niet zo goed. En dan vooral voor de heupjes van je kind. Wij hebben'm uiteindelijk niet gekocht omdat onze fysio die we toen hadden voor Anne deze draagzak afraadde. Laat je eerst goed informeren welke draagzakken goed zijn.
In het begin inderdaad niet, maar voor een baby van 8 maanden maakt dat niet meer uit, want die kan meestal al goed rechtop zitten, dus de heupen kunnen de rug al dragen. Als ik mijn kinderen op de arm draag, 'zitten' ze tegenwoordig ook om mijn arm, ik zie dan geen verschil met een baby-bjorn
Jojo, ik heb zelf die zwarte die jij gegoogled hebt, maar die van jou kan ook hoor. Gewoon het bovenstukje opvouwen.
Oke, dan ga ik het zo is proberen, ben benieuwd of ze het wat vind, had het net even geprobeerd maar ze stuiterde er inderdaad zowat uit
Precies, dit is dus ook de rede waarom wij gestopt zijn met het gebruiken van onze draagzakken bij de oudste twee en ze bij de jongste nooit gebruikt hebben. Het is en blijft, ongeacht de leeftijd gewoon een heel foute houding waarin je kindje zit in die zakken. Ik zou overigens als je hem gebruikt de kleine gewoon met haar buik naar jouw buik dragen, zo heb je mi een nog net iets natuurlijkere zithouding dan wanneer je haar met haar rug tegen jouw buik zit. Beentjes worden dan ook extra in zo een vreemde positie geduwd als je het mij vraagt ! Veel wandel plezier in ieder geval !
ik wist ook niet dat, dat slecht is voor de heupjes, ik gebruik hem alleen om even de honden uit te laten is een kwartiertje, alleen s'morgen want s''avonds is mijn vriend thuis. kan dat eventjes ook kwaad dan, ik vind het zo prettig, want ik kan toch de honden uit laten, en heb de kleine bij, vind het zo eng om hem alleen thuis te laten.
Nou ik ben terug en ik doe het denk ik nooit meer, ik heb nu echt ZO'N pijn in mijn nek en rug, jemig, doe ik nou iets niet goed ofzo???
Heb je hem dan wel goed ingesteld? Ik weet niet wat voor banden bij jou op de rug zitten, maar bij mij zijn het kruis-banden over de rug, en als je dan de baby-bjorn goed strak trekt moet je echt geen last van je rug of nek krijgen. Ik draag Aldin alleen naar het KDV (ong 5 min lopen), maar voor mijn gevoel kan ik hem uren dragen in dat ding, zou nog niks voelen.
wow nou volgens mij had ik hem dan strakker moeten trekken, ik moest haar gewoon ondersteunen en een beetje optillen anders was het helemaal geen doen!