om een lang verhaal kort te maken gaan we tijdelijk waarschijnlijk verhuizen naar een andere woning (woning van de overleden oma van mijn vriend) waar we gratis kunnen wonen tot ons appartement verkocht is. Meer ruimte e.d. voor 2 kids, tuin en noem maar op. Mijn schoonouders hebben aangeboden omdat ik er nogal tegenop zie om NOGMAALS te verhuizen (ben sinds ik zwanger ben wel 5 keer verhuisd als het niet meer is) om een verhuisbedrijf in te schakelen voor ons die dus alles inpakt, verhuisd en in de juiste kamer neerzet in het nieuwe huis. Alles ook weer monteert dus dan hoef je alleen de dozen uit te pakken... Heel lief allemaal natuurlijk maar ik krijg er de kriebels van dat vreemde mensen mn spullen inpakken, zometeen nemen ze de helft mee ofzo!! Heeft iemand hier ervaringen mee? Dat je zeg maar ook alles in liet pakken door het bedrijf.
ik heb toen een jaar lang met scholte verhuis groep meeglopen als stage (wel in zoetermeer dan) en moet zeggen alles is daar prima geregeld!
Bedankt meiden!!! Bij Vlugo en Vermeer heb ik een offerte ingediend, en bij De Haan stond ik ruim 5 min in de wacht en toen heb ik maar opgehangen... Nergens op de site stond ook of ze inpakwerkzaamheden verrichten... @Umm85: Jawel maar die hebben mij dus al 5 verhuizingen geholpen ben het zat om hun steeds om hulp te vragen en het werd me aangeboden door mn schoonouders. Anders was ik niet eens verhuisd, was ik hier blijven zitten tot het verkocht werd want ik vind het niet zo'n probleem. Ze zitten ons te pushen om te verhuizen want het zou beter zijn, is het ook maar ben het verhuizen zo zat... Mn vent hebben ze recentelijk omgepraat dus die wil wel nu ik nog hahaha. (plus dat we dan in hetzelfde dorp wonen als hun en ze hun kleinkids vaker kunnen zien Denk dat dat gedeelte ook meespeelt) Dus positieve veranderingen voor ons beide!
ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar aan iedereen die wel ervaring heeft wat kost zoiets? lijkt mij ook wel lekker!
Ik schat minimaal 700 tot zelfs de 1500 toe. Ik heb ooit een offerte laten doen door een verhuisbedrijf dat mij van een 2 kamer appartement naar een chalet mocht brengen. die vroeg daar ruim 700 euro voor. Aangezien we nu een 3 kamer appartement hebben en we verhuizen naar een hoekhuis met 3 verdiepingen zal dit wel veel hoger liggen...
Kosten van een verhuizing zijn afhankelijk van de grootte van de auto die nodig is en de afstand die afgelegd moet worden. Daarnaast uiteraard nog het aantal mensen dat meehelpt en de vraag of je spullen ook door hen ingepakt worden.... Mijn oom heeft een verhuisbedrijf en heeft ons destijds dus gelukkig voor een familietarief verhuisd van Amersfoort naar Den Bosch Gata om Horst Totaal verhuizingen in Zwolle. Zij doen ook vloerbedekking en gordijnen/raamdecoratie.
wij hopen van een 4 kamerappartement naar een eengezinswoning te gaan(als we het appartement verkocht hebben) maar het leek me wel lekker als het dan gedaan word want al die trappen pffff geen zin in hahah. het is natuurlijk wel een boel geld maar ja het is wel erg makkelijk! bedankt voor je antwoord.
Off topic, wat is de reden dat je in acht maanden minimaal vijf keer verhuisd bent? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Nee idd.... dat betekend dat je nooit ergens langer dan 5 weken hebt gewoond.... apart! Ik zou dan nu echt niet weer gaan verhuizen hoor, zelfs met alle voordelen niet, want dan kun je zo dus weer gaan verhuizen...
Verhuizen met inpakservice is geweldig! Ik zat lekker op de bank en 4 mannen pakten mijn hele zooi in, ze waren met een uurtje of 3 klaar, en ik hoefde echt niets te doen! Wel bizar om te zien dat het zo snel kan gaan.