spoedje , ben wel erg dom geweest

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door happymama, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Komt door de rosé ;)

Nee geintje. Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Ik ben zelf ook helemaal, absoluut, 100% tegen alcohol tijdens zwangerschap en bv, maar dit zijn geen foutjes die (denk ik dan) wezenlijke schade toebrengen. Niet te moeilijk over doen, helemaal omdat het al gebeurd is. Wat wil je dan doen? Maagje leegpompen? ;)

Enneuh, kids meenemen naar carnaval is hartstikke leuk! Wel verkleed, hè! ;) Alleen volgende keer niet meer drinken. :p

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    @ zogelukkig

Als er dronken vogels in mn tuin zitten omdat ze kersen eten die ietwat aan t gisten zijn... en dan zo dronken dat ze niet eens meer rechtuit kunnen huppen, laat staan dat ze kunnen vliegen, dan lijkt me dat een duidelijk voorbeeld van wat gisting in de natuur doet. We hebben trouwens geen 0.0 promilage niveau eis in nederland voor beginnende bestuurders omdat men door die natuurlijke gisting, die o.a. plaatsvind in het menselijk lichaam onder invloed van suiker en vrucht consumptie, altijd een heel laag niveau van bloedalcohol heeft.
    En nog bedankt voor je verkapte belediging trouwens....

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    *gaat staan en geeft Cynnie1984 een staande ovatie*

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Sorry?;)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    IK zag het ook niet... Laten we het houden op een misinterpretatie?

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het is natuurlijk anders als TS had geschreven "Hoi, ik wil graag iedere week een paar glaasjes rosé wegtikken en ook blijven voeden, kan geen kwaad toch?" Ze geeft aan in principe niet te drinken en zich vergist te hebben. Heb ik ook wel eens gehad, omdat mijn zoontje al weken op een bepaald schema had, ik een wijntje gokte en hij toen opeens 's nachts wakker werd. Ik dacht er niet eens over na.
    Niet goed, absoluut, niet meer doen, heel helder, maar niet nodig om iemand een vreselijk gevoel over te geven. Er zijn ergere dingen, echt. En ik weet uit ervaring: het overkomt je écht maar een keer!

Deel Deze Pagina