Ik kwam gister een soort van ebay tegen ; ioffer iOffer: Een plek om te kopen, verkopen en te handelen Ben benieuwd of iemand er al eens besteld heeft ? betalen kan alleen via Paypal, dus in dat opzicht lijkt het me wel vrij safe, al weet je het nooit maar dat is met MP precies zo gekke vind ik dat vrijwel alles geen verzendkosten heeft, maar hoe zit het dan met invoerrechten ? ben nogal een leek in dit soort dingen en prijzen zijn er laag maar is natuurlijk ook (bijna) allemaal namaak merk, maar dat maakt me niets uit, heb namelijk een tas op t oog
Wij hebben een aantal keer besteld op ioffer en dat is goed bevallen. Maar dat ligt ook aan de verkoper. Tip: kijk goed naar de beoordelingen die onder aan de pagina staan!! Dan lees je de reacties van de koper. Succes er staan inderdaad veel leuke dingen op
Ik bestel er weleens (nep)parfum. Ziet er hetzelfde uit, ruikt precies hetzelfde. Ik vind het alleen een heel verwarrend systeem.
Ja, ik heb er ook wel eens wat besteld, is wel nep en de communicatie met Xingxjanxjongwiwiwiwi ofzo verliep niet echt vlekkeloos wat betreft het Engels, maar gewoon met Paypal betaald en het ging allemaal goed hoor. Ik vind Ebay fijner en overzichtelijker.
Mijn man besteld soms producten van ioffer, nooit problemen gehad (alleen douane is wel irritant, meestal vragen ze belastinggeld)