baby born

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by douglas84, Jun 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    Ik wil mijn dochter voor haar 2e verjaardag graag een baby born geven. Ze speelt er ook veel mee bij de oppas en nu we een 2e krijgen wil ze alles nadoen. Staat alleen op vanaf 3 jaar? Kan nu toch ook wel? En waar kan je ze goedkoop krijgen, zie ze namelijk heel veen in sets aangeboden. de baby born kan toch ook gewoon standaard in een badje?

2. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Mijn dochter was ook 2 toen ze een babyborn had, ze sleepte deze overal mee naar toe. Dus dat kan gewoon. Er staat een leeftijd van 3 op, omdat er soms kleine dingetjes bij zitten, maar dat kan je altijd weghalen en bewaren. Weet alleen tegenwoordig niet waar je ze goedkoop kan krijgen (voor mij is t al 10 jaar geleden :D) Weet wel dat ze idd gewoon in bad kunnen, alleen moet je er rekening mee houden dat de binnekant ook nat word.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    J. kreeg er een bij haar geboorte, vanaf dat ze 1,5 is oid speelt ze er mee. De kleine onderdelen (zoals het speentje) en de voeding om de pop te laten poepen heb ik haar gewoon niet gegeven.

Ik heb geen idee waar hij goedkoper dan normaal is...op de aanbiedingen letten, denk ik? Ben hem in het verleden regelmatig in de aanbieding bij het Kruidvat tegen gekomen. En ook wel eens bij Bart Smit en Intertoys volgens mij. En op internet zul je vast ook wel het eea kunnen vinden.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja die van ons komt ook van de kruidvat inderdaad.
    Misschien eens de website in de gaten houden.. Daar staat ook altijd al het speelgoed op

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Hier heeft ze m ook met dr 2e verjaardag gekregen.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier ook met haar 2e verjaardag gegeven en inderdaad zo;n set gekocht bij Trekpleister....
    Is een echt succes!

7. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Hier gekregen van de sint toen ze 1,5 was en meteen veel mee gespeeld, nu ook nog, echt een poppenmeisje..

8. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    Prima met een 2e verjaardag, kleine onderdelen inderdaad even apart houden en onze babyborn kan ook plassen, die functie heb ik ook pas later uitgelegd (tijdens haar eigen zindelijkheidtraining)

9. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    weet iemand ook wanneer ze weer ergens in de aanbieding zijn (dochter is half augustus jarig)????

10. Saskia78

Folders.nl :)

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Bij de action hadden ze ze een tijdje geleden ook voor €20,-

12. tulip

tulip Niet meer actief

kan prima met 2 jaar, hartstikke leuk cadeau. Ik heb hem destijds ook bij kruidvat vandaan. Rond sinterklaastijd, onze dochter is van eind oktober, dus dan is er genoeg te krijgen al;)

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind ze te groot op die leeftijd en heb gekozen voor een kleiner popje met een zacht lijfje. Daar kan ze ook lekker over moederen. Misschien dat ze dit jaar met Sint wel een Babyborn krijgt (32 maanden)

14. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Wat leuk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten! Mijn dochter wordt deze week 2 en we zijn even ver zwanger van de 2e!

Hier heeft mijn dochter ook een babyborn en ze is er helemaal weg van! Bijna op al het speelgoed staat 3+ om zich in te dekken. Klein spul kun je natuurlijk zelf weg leggen maar dat spreekt voor zich. Gisteren heeft ze een babyborn buggy erbij gehad van ons waar ze echt helemaal weg van is! Buiten lopen met de buggy en met "Nana" erin. Misschien een idee om dat aan een familielid te vragen?
    Waar de babyborn zelf in de aanbieding is weet ik niet.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    hier zijn we destijds begonnen met de minibabyborn, die van 33cm en hebben later een grote gekocht

16. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    mijn dochter heeft voor haar 1e verjaardag een pop met een zacht lijje gehad, waarmee ze al helemaal moedert. Willen nu de baby born geven zodat ze die ook in bad en onder de douche kan doen, net als ik straks met de baby ga doen. ze heeft al een maxicosie en buggy en krijgt nog een ledikantje voor de pop.

@Rianne 19: idd wat leuk zeg. ik ben 17-8 uitgerekend op de verjaardag van mijn dochter. morgen een groei/liggingsecho van de kleine en gesprek met gync. Had 1e x KS vanwege stuit en dochter van 4590 gr.Hoe gaat met jou?

17. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al een tijdje een baby born. Ze vindt hem fantastisch. Wij hadden hem gekregen en het was een variant met een potje erbij. Echt een aanrader want ze ziet hoe de pop plast op het potje en wilt ook :D hihi Als zij op het potje plast, zet ze de baby born naast zich op het potje. zo schattig!
    en ze kunnen in bad, maar lekken nog behoorlijk na met water, dus goed laten uitlekken.

18. Saskia78

Mja hier blijven de 2 poppen met zacht lijf toch favoriet..
    Wat dat betreft ben ik blij dat de babyborn een aanbieding was :)

19. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée heeft hem gehad op haar eerste verjaardag. Is echt haar Vriendin en gaat overal mee na toe :)

Share This Page