Voor 3 jarige dichter en 5 jarige zoon? Behalve iPad en leesboek. ? Iets leuks wat ik kan kopen bij de action bv?
Ik neem eigenlijk altijd alleen de iPad en koptelefoon mee, wat boekjes en raam stickers. Vooral de iPad, volgeladen met filmpjes, is goed voor uren vermaak.
De stickerboeken van de action vindt mijn dochter erg leuk. De stickers op de goede plaats in het boek plakken zeg maar. Ik neem ook altijd waterverf mee, maar wij verven vaak en veel en ze is erg handig met een kwast.
Puzzel die op het dienblaadje van de vliegtuigstoel past? Of een spelletje, bv loco? En heeeeeeel veel snacks etc
Naast Ipad met koptelefoon (!) Wat extra snacks, spelletjes als kwartet en memory? Tekenblok met kleurtjes, leesboekjes, evt klei.. zijn er al van die vakantieboeken met allerlei spelletjes en puzzels erin? wellicht een luisterboek waarbij ze het verhaal kunnen meebladeren en het dan op de koptelefoon verteld wordt. Hadden wij vroeger in walkman formaat Dingen die zo min mogelijk lawaai maken en waarmee ze zichzelf kunnen vermaken. Hoelang moet je vliegen?