Kindernagelak?

Discussie in 'De lounge' gestart door Life in Pink, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo!

Mijn dochtertje (bijna 3) vind het super mooi om gelakte teennagels te hebben, net als mama. Nu mag ze dit best van mij, maar de normale nagellak vind ik zo chemisch ruiken.

Ik ben op zoek naar kindernagellak die dus minder chemisch is. Ik heb wel iets via internet gevonden, nagellak op waterbasis van Hopscotsch, maar dat is 12,95 per potje en aan verzendkosten komen daar nog 5 euro bij, dat vind ik wel wat veel.

Weet iemand een alternatief?

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    action, hebben ze van die setjes met fluoriserende kleurtjes. Het ruikt iets minder chemisch... maar t blijft natuurlijk nagellak...

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bij de hema hebben ze ook kindernagellak. Geen idee of dat minder chemisch is maar neem aan van wel

4. Life in Pink

Oh, bedankt, dan ga ik daar ook eens kijken!

5. tulip

tulip Niet meer actief

ja bij de hema.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dan ga ik vandaag ook even bij de hema kijken!! Anoeska is ook helemaal wild van nagellak! Op haar tenen heeft ze nog wel het geduld om te wachten tot het droog is, maar met de vingernagels heeft ze erg veel moeite om te wachten tot die droog zijn. :D

7. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  8. Life in Pink

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben net bij de hema geweest. Ik heb daar janneke nagellak gekocht (van jip en janneke). Er staat verder niks op het flesje dat het kindernagellak is, en het ruikt hetzelfde als gewone nagellak.
    Ik ga het zo proberen bij Anoeska, de kleur is wel erg leuk, knalroze! :D

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    haha! mijn zoontje:$ is ook gek op nagellak,ik heb voor hem een keer blauwe gekocht en die mag hij soms op een teen.
    ja ik weet het heel fout...

ik denk eerlijk gezegd niet dat het slecht is voor je peuter hoor!

mijn dochtertje krijgt ook volgend jaar ofzo roze als ze het leuk vind.

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hahahahaha stoer toch blauwe nagellak voor je zoontje!! :D

Ik denk ook niet dat het heel schadelijk is voor onze peuters, was eigenlijk aan het hopen dat de kindernagellak sneller droogt! Anoeska heeft best wel moeite met wachten tot de nagels droog zijn.

Maarrr....net de hema janneke nagellak op haar teennagels en vingernagels gedaan. En ze bleef rustig zitten tot het droog was!! We zaten wel lekker op bed met k3 op de tv.
    Die roze kleur is wel erg leuk hoor!! En Anoeska is er helemaal gelukkig mee!!

12. Life in Pink

@mamamadelon, juist stoer!! Kids worden al zo snel in de traditionele rolverdeling gedouwt, juist leuk als hij het nu nog zelf wil, dat zal straks ook wel over zijn!

@Pluys, klinkt wel leuk die kleur. Maar is waarschijnlijk dan dus niet op waterbasis (waarbij het drogen dus helaas wel langer duurt).

@Slecht voor peuter....mijn man had dit laatst ergens gelezen en vond het dus niet verstandig om het nog te gebruiken bij dochter, :(

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Oh, dan ga ik ook eens bij de Hema kijken, mijn dochtertje wil net als oma rode teennagels :D, al weet ik niet of ze dat kleurtje hebben.

Deel Deze Pagina