sorry zet hem even hier maar is echt spoed. mn magnetron doet raar. wilde net een flesje opwarmen maar op een gegegvn moment stinken en was de onderkant aan het smelten. magnetron doet al een tijd gek. hebben nog wel een rezerve magnetron maar die moet vriend meennemen van de zaak vanavond. hoe warm ik nu straks het flesje op? pannetje water ofzo? please help ons ( oh ja het stonk natuurlijk wel een beetje heb gelijk goed gelucht en ben even boodschappen gaan doen. ruik nu niks meer in huis. kan dat erg kwaad dan nog?)
Wat een pech zeg....als je geen boiler hebt dan mag je ook warm water uit de kraan halen volgens mij, maar wel even door laten lopen. Of je warmt het idd. op door het flesje in een pan met warm water te zetten (werkt als het ware hetzelfde als een flessenwarmer). Succes!
Mag je serieus ook gewoon warm water uit de kraan gebruiken??? Waarom warmen we het dan op in de magnetron?(begreep dat sowieso nooit).
Je moet eens water in de magnetron opwarmen en dat proeven en warm water uit de kraan! Echt niet lekker . En ik zou water koken en dat mengen met koud water.
dat ik daaaar nou niet zelf opkwam! kwam door de paniek denk ik hahaha. bedankt hoor dames voor de tips. ook namens marinte die niet zonder haar heerlijke flesje melk kan!
Neem een thermoskan en vul die met heet water uit de waterkoker en je kan er bijna 12 uur gebruik van maken. Wel even aanlengen met koud water.
haha zal denk ik ook in paniek raken maar dacht eraan, omdat wij altijd een thermoskan met warm water meenemen uit de water koker als we weggaan Maar warm water uit de kraan? Lijkt me niet lekker? want ik proef het verschil ook uit de kraan of magentron. Maar ieder zijn eigen ding Maar probleem opgelost gelukkig
Tja dat het niet lekker is uit de kraan daar heb ik nog niet eens aan gedacht Maar ik doe het al vanaf zijn geboorte zo hoor, de kraamzorg heeft het zelfs ook zo gedaan.... Hmm zal hem dan zo maar eens verwennen met een flesje uit de magnetron haha
warm water uit de kraan kan te veel metalen bevatten.. dus dat is niet zo gezond. Gezond kraanwater is gegarandeerd, als je het over koud water hebt en niet over warm water. Google er maar eens op, dan vind je snel waarom je het beter kan koken eerst. Wij mengen eigenlijk altijd.
Ik heb het altijd als volgt gedaan: 2 delen koud water en 1 deel gekookt water uit de waterkoker. Geen magnetron nodig. En toen ze nog op nachtvoedingen zat, nam ik een thermoskan mee naar boven en een flesje koud water, zodat ik zelf kon mengen. Dat deed ik dan een beetje op gevoel. Je weet op een gegeven moment heel goed hoe snel/langzaam gekookt water afkoeld in je thermoskan
Volgens mij mag je vandaag de dag gewoon weer water uit de kraan gebruiken, misschien kun je het kwebbeltje eens vragen, zij is kraamverzorgster en kan je vragen beantwoorden.
Hier deed onze kraamverzorgster ook gewoon water uit de kraan pakken. Ik doe zelf voor een paar dagen water koken en laat dat dan afkoelen, daarna in magnetron.
idd, koud en gekookt water mengen. werkt prima dat doen wij voor snachts, flesje water mee naar boven, in thermoskan gekookt water, poeder mee. en mixen maar! hoef je ook niet ver te lopen voor de fles klaar te maken
Ik gebruik 's nachts de flessenwarmer boven. Ik doe de fles erin, zet hem aan, ga mijn zoontje verschonen en als ik daarmee klaar ben is de fles warm. Schepjes poeder erbij en klaar voor gebruik.