Helaas mag je tijdens de zwangerschap als zwangere vrouw niet innu vroeg ik mij af...ook omdat ik een ontzettende hekel aan hoofddeksels, hoedjes en al die dingen heb wat doen jullie op je hoofd in de zon ter bescherming voor zo'n zwangerschapsmasker....misschien foto's??? Ikzelf heb ookkort haar en heb het idee dat dat al helemaal niet geweldig staat met een hoofddeksel....graag jullie tips want de zomer komt er aan en ben pas eind aug uitgerekend....Thanx alvast!!
Je mag wel in de zon hoor, maar jezelf gewoon goed beschermen en beter niet op de heetste momenten van de dag in de zon (zoals dat voor een ieder eigenlijk geld). Je zou inderdaad een hoedje aan kunnen schaffen tegen zon in je gezicht, maar smeren met zonnebrandcreme en evt sunblock zou ook afdoende moeten zijn in de meeste gevallen hoor.
Goed beschermen. Ik heb een zwangerschapsmasker gehad afgelopen jaren (ook toen ik nog niet zwanger was) en bij het eerste zonnestraaltje smeer ik weer extra (zit al een beschermingsfactor in mijn gezichtsverzorging en make-up). Niet iedereen heeft hier last van trouwens.
Ik had factor 30 en een pet of hoedje. Stond super leuk ik vraag me af of ik dat met borstvoeding straks ook nog moet blijven doen. Wanneer is dat risico van een masker voorbij?
Oh ja ik ben heel pigment gevoelig dus vandaar dat ik mega voorzichtig ben. Mijn hele voorhoofd zat onder de vlekken van de mirena spiraal en die zijn nu allemaal weg gelukkig!
ik ben op vakantie geweest in Egypte toen ik zwanger was. Gewoon goed met factor 30 of 50 insmeren en niets aan de hand.
Ik ben erg gevoelig voor pigmentatie. In de zomer was ik behoorlijk hoogzwanger en zijn we naar Italië op vakantie geweest. Veel de schaduw opgezocht en veel gesmeerd met factor 30. Ik heb geen rare vlekken gekregen gelukkig Maar ook niet zo bruin geworden die zomer haha.