Wallaboo Baby wrap cotton

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door McSusan, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eind juni/begin juli komt onze 2e. Nu weet ik uit ervaring dat een wikkeldoek/wikkeldeken de 1e weken erg praktisch is. Van onze 1e heb k nog een lodger, die is echter wel wat warm wat toen ok was omdat het een najaarskindje is.
    Voor dit kindje heb ik alvast een grote hydrofiel van Aden en Anais gekocht die ook als wikkeldeken gebruikt kan worden. Nu zag ik op internet ook de Wallaboo Baby wrap cotton, een dunne zomer wikkeldoek. Alleen kan ik geen ervaringen vinden. Dus bij deze de vraag of iemand ervaringen heeft met deze doek. Is deze dun genoeg voor de zomer maar tegelijkertijd wel nuttig genoeg om een jasje te vervangen (dat is zo'n gepruts bij die kleintjes)

2. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Wij hebben de wrapper Fleur die is iets dikker. Nog niet in gebruik maar voor ons ideaal voor onze april baby. Ik denk dat de wrap cotton ideaal is voor de zomer. Wat ik ook handig is dat het kindje met wrap en al in de maxicosi kan worden geplaatst omdat er riemgaten inzitten. Mooi afgewerkt ook.

3. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van snoozebaby zijn ook niet erg dik en bovendien heerlijk zacht en leuk met die labels eraan voor als ze iets ouder worden..

4. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tx voor de reacties. Ik vond de Snoozebaby nog wel dik aanvoelen, vergelijkbaar met de Lodger. Nog maar ff het onderwerp "uppen" om te kijken of er ervaringsdeskundigen zijn.

5. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    ik heb ook de snoozebaby en vond m voor de warme dagen te warm. Verder wel een super ding, en er zijn genoeg dagen dat het niet warm is in de zomer in NL.

Deel Deze Pagina