hoi, ik ga binnekort verhuizen en nu ga ik deze week naar rolgordijnen en luxaflex kijken... ik zoek wel redelijk goedkope rolgordijnen/luxaflex.. formido valt af dat is veelste duur.. en ikea heb ik al gekeken maar het zijn allemaal de verkeerde afmetingen.. dus weet er iemand een winkel waar ik goedkope rolgordijnen en luxaflex kan kopen? groetjes!
Wij hebben al onze rolgordijnen en luxaflexen gekocht bij Kwantum. Als je het door de winkel op maat laat maken dan ben je al snel nog meer geld kwijt dan die dingen zelf kosten. Bij de luxaflex kreeg ik een lamellenknipper mee en het was een heel karwei maar het is uiteindelijk wel gelukt: helemaal zelf ingekort. En het kan ook zijn dat je er een metaalzaagje bij nodig hebt voor de bovenkant stukje af te zagen... Die rolgordijnen heb ik ook heel goed opgemeten en geknipt. En ook met het metaalzaagje een stukje van die buis afgezaagd. En het resultaat is niet lelijk hoor, je ziet er niks van dat het door mij zelf is gedaan om maat. Succes.
Ik heb het antwoord, meid!!! Jysk Heel goedkoop... voor een verduisterende rolgordijn van bijv. 120 cm. breed betaal je 14,95 euro!! En ow ja...heel goed van kwaliteit, heel stevig ook. Absoluut geen 'ikea kwaliteit'
thnx voor de tips heb weer een mazzeltje..het verduisterend rolgordijn op de kamer van mn zoontje past ook op zn nieuwe kamertje precies dezelfde breedte ga woensdag kijken bij leenbakker, kwantum en xenos..