In navolging op het Valentijnskindje, ben ik benieuwd hoeveel kindjes er op Koninginnedag zijn geboren. Onze dochter is 1 week te vroeg spontaan geboren op 30 april 2011. Ze was 3015 gram en 50 cm. Terwijl ik midden in de weeen zat, kreeg mijn vriend in het ziekenhuis koffie met oranjegebak....
Ik was op koninginnedag uitgeteld. Maar ik hoopte stiekem dat mijn zoontje op Goede Vrijdag geboren zou worden was voor ons net iets specialer en datum vond/vind ik mooi. Toevallig is ie ook op Goede Vrijdag geboren maar ondanks dat vond ik koninginnedag ook wel wat hebben Hier dus net geen koninginnedag kindje.
Hier geen Koninginnedagkindje, maar een Kerstkindje. Ik was op 3 januari dit jaar uitgerekend, maar mijn vliezen braken op 22 december. En mijn dochter wachtte nog even tot Eerste Kerstdag met komen. Heel bijzonder, een kerstdiner in de verloskamer!
Hier een dochter geboren op een hele mooie datum We gingen voor 10-10-10 maar werd 20-10-2010 dus 2010 2010
Marlous, ik heb ook een dochtertje wat op Koninginnedag geboren is, met 40+6 wkn. Ik ben trouwens 's ochtends ingeleid ivm 72 uur gebroken vliezen en om 13:15 uur bevallen.
Ons zoontje is op Koninginnedag geboren! In 2009. Ik was uitgeteld op 15 mei, en op 30 april 2009 om 00:00 precies kwam mijn eerste wee .. We hebben het dan ook aangekondigd als: ons prinsje is geboren!