Hoi allemaal Ik heb een vraag Bij hoeveel weken zwangerschap begonnen jullie te zien dat je zwanger bent Ik ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger maar er nog geen buikje te zien Terwel sommigen om mij heen met 16 weken niet eens meer hun eigen broek aan kunnen
Ik ben 10 weken en ik heb echt een buikje. Vriendin vandaag schrok ervan zo snel. Draag ook positiebroek en rokje omdat ik mijn gewone spijkerbroek echt niet meer dicht krijg. Zo'n 2 weken met elastiekje gelopen maar was daar klaar mee. Dit zit een stuk beter
bij de eerste ( bijna 9 jaar geleden) was het 18 weken toen ik mijn eigen broek niet meer aan kon....nu al met 4 weken ........
bij 5 weken was de test postitief en bij 6 weken moest de eerste positiebroek al komen. eigenlijk nadat het het aan familie en naaste vrienden hadden gezegt begon meteen de buik te groeien
Met een week of 25-26, met kleren aan dan. Zonder kleren zag je het wel wat eerder al, maar zouden mensen ws denken dat ik net zwanger was, maandje of 2-3 ofzo.
Met 4 weken kon ik mijn broeken al niet meer aan en met 6 weken was het ook voor de buitenwereld al heel duidelijk.
Met 9 weken paste ik mijn gewone broeken niet meer en met 11 weken kreeg ik van wildvreemden opmerkingen over mijn zwangere buik. Al vrij snel dus
leuk topic! Bij nr 1 was ik vanaf een week of 15 zichtbaar zwanger. bij nr 2 al bij 11 weken. bij nr 3 paste ik bij 6 weken mijn broeken niet meer en kreeg ik vragen toen ik rond de 10 weken was. Nu kreeg ik al vragen toen ik net 5 weken was. Ik ben nu 9 weken bijna 10, en het is onvoorstelbaar hoe zichtbaar ik al ben. Mensen denken dat ik al over de helft heen ben haha!
met 8 weken kon ik het echt niet meer verbergen (zowel voor bekende als voor vreemde) Ook vanaf de 8e week positiebroeken moeten gaan dragen
Bij 6 weken ging mijn broek al niet meer dicht Niet door een buikje trouwens, maar door mijn heupen. Nu 8 weken en al echt een buikje Heb al wel een uk rondlopen, dus de verloskundige zei gisteren al 'Sja, bij een tweede gaat het vaak wel sneller' Bij de eerste had ik met 11 weken last van mijn heupen (lees een positiebroek nodig) en rond 15 weken een buikje wat voor iedereen wel zichtbaar was.