Hoi dames , Mijn zoontje is nu 4,5 maand en sinds hij nutrimigran krijgt gaat net super!!!! Alleen de laatste 3 dagen blijft hij de ele dag wakker en niks is goed ?? Hij drinkt zijn flessen gewoon leeg heeft 3 poep luiers per dag .. Nu heeft hij afgelopen maandag spuiten gehad de 3 de en heeft altijd alleen de dag zelf wat verhoging en dan een zetpil en is het klaar maar nu is hij dus al drie dagen onrustig komt om half 6 in de ochtend al terwijl hij normaal slaapt tot 8 uur ... Ik heb het iedee dat het misschien tandjes zijn aar cb zegt dat alle ouders dat zeggen en meestal niet zo is ... Hij heeft vandaag in totaal 2 uur geslapen vanaf vanmorgen half 6 ! ..... Iemand een iedee wat het kan zijn ????
Tja, dat kan van alles zijn en over het algemeen weet je het achteraf altijd pas zeker... Tandjes, sprongetje, niet helemaal fit. Maar meestal gaat het ook weer over, gelukkig
Niemand ??L Vandaag weer half zes ... Is niets rg maar hou hem nergens tervreden mee hij wil bijten en zuigen maar spuugt zijn speen continu uit dus moet ik 100 keer naar oven ( bekkeninstabiliteit ) , verder drinkt hij normaal .. Poept normaal ..... Zouden het dan toch de tanden zijn ?? Voel verder niet echt iets !! Heb ook een bijtring die je in de koelkast miet leggen en dat is voor 2 min goed ..
Zouden zomaar tandjes kunnen zijn. Probeer anders even een zetpil en kijk of dat helpt.. zoja, dan weet je dat hij dus pijn heeft.
Oké dat kan ik indd wel proberen .. Bijheeft geen koorts en als ik zijn tut breng gaat hij gewoon lachen het lijkt er bijna op of dat hij geen slaapje meer overdag wilt doen en niet wil liggen alleen zitte. E na de tv kijken ... Pfff
Tja, het kan van alles zijn. Ik zou hem bij je houden en hem bijv. in de kinderwagenbak laten slapen, dan hoef je ook niet de hele tijd op en neer te lopen.