Bedankt voor alle reacties T kan ntl alle kanten op.. Ik mocht na flink overstuur te zijn met uitzondering naar t zhuis voor n echo Want het is hier iig niet gebruikelijk om met deze klachten een echo te krijgen Als t zo is dan is t zo en moet je maar afwachten, ze kunnen met n echo t proces niet tegen houden blablabla Alleen als je leeg zou bloeden of extreme pijnen zou hebben mag je Ik heb alle klachten vermeld n vnml door m'n grote ongerustheid en psychische gesteldheid mocht ik gaan En Thank god Heb t hartje zien kloppen Beebje is 7.3 mm T ziet er goed uit maar t kan ntl altijd als nog mis gaan Die gevallen zijn er ook zeker zei hij T moet nog f landen allemaal Was zoooo ongerust en zoooo overtuigd dat t mis was... Hierbij m'n beebje
Superfijn dat je het hart hebt gezien! Natuurlijk kan er dan alsnog wat misgaan, maar dat hoeft niet hoor! Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld en gaat alles nu goed!
Dankjewel Fijn om te lezen dat t bij de meeste van jullie goed is gekomen J gunt niemand dat t misgaat.. Poeh wat heftig
Mooi! Tuurlijk kan het nog misgaan, maar de verloskundige zei toen tegen mij dat de kans na het zien van een kloppend hartje iets van 5% was, zonder dat te zien met bloedverloes is dat 50%. Is toch een veel fijner gevoel met zo'n kans!
Allereerst wat fijn dat alles goed is!! Hopelijk stelt het je iets gerust. Tijdens mijn eerste zwangerschap ook bruin verlies gehad.. Nu een zoontje van bijna 2