Bang

Discussie in 'De lounge' gestart door Sallie, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Door werk van mijn vriend ben ik vaak alleen thuid, geen punt, ben totaal niet bang aangelegd. Maar nu geneuren er dingen waar ik ban van word en ik heb een ' dit is onzin' schop nodig!

Gisteraaf begon het. Zoontje, een goede slaper, heeft 3 uur aan een stuk gehuild, niet te troosten. Behalve als hij zijn kamer uit mocht. Uiteindelijk nij mij in slaap gevallen, snachts teruggelegd, geen probleem.

Vanmiddag lag hij te slapen, na een uur ging ineens zijn muziekje af, zo'n opwinddimg met draaipoppetjes erop, niet even maar een paar minuten. Hij schrok dus wakker maar was wel blij.

Vanavond kwam ik thuis, gegeten bij familie. Niks aan de hand, zoontje moe dus ik leg hem in bed, hysterisch! Ik heb vanalles fedaan wat hem normaal troost, maar niks. Nu zit hij op mijn schoot op bed, hyperdruk :s. En als klap op de vuurpijl valt de stofzuiger in de trapkast om die ik al 1,5 dag niet heb gebruikt...

En oja, laatst viel zonder rede de zoLderlamp twee x van de trap

Kortgezegd, ik zit nu op mijn bedmet een ( gelukkig) vrolijk zoontje moed te verzamelen om op te staan. Ben echt een nuchter ( nugter?) Type maar nu... :(. Als je denkt dat is idd spooky zeg het dan maar niet, heb opbeurende dingen nodig!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ehm ik zou toch even reinigen met iets want vind dat je zoontje erg heftig reageerd.

Ja sorry maar ik geloof er wel in dus aan mij heb je niets

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Och wat vervelend. Ik ben zelf ook een dikke schijterd wat dat betreft. Komt je man helemaal niet thuis?

Hopelijk kunnen jullie nog wel een beetje slapen. Sterkte!

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik kan me voorstellen dat je hier niet bepaald vrolijk van wordt. Maar ik ga even beginnen met relativeren.
    Dat je zoontje onrustig is vind ik niet meer dan logisch, het is superwarm en dan kunnen ze bijna niet in slaap komen en gaan dus lopen spoken, huilen. Ook heeft hij de leeftijd om de boel even helemaal om te gooien, dus dat allemaal bijelkaar is verklaarbaar voor zijn gedrag. Dan het muziekdoosje. Door de warmte kunnen batterijen op tilt slaan en dan kan het dus gebeuren dat een muziekdoosje spontaan begint te spelen. Dat je stofzuiger omgevallen is is gewoon toeval en die lamp is van langer geleden en daar denk je nu ineens weer aan omdat je je er nu druk om maakt, anders was je het misschien wel vergeten.

Haha, heb mijn best gedaan en hoop dat je er wat aan hebt. Maar vergeet vooral ook niet dat je zoontje jou ook aanvoelt en daardoor ook bepaald gedrag kan gaan vertonen. Hoe meer gespannen jij bent des te onrustiger zal je kindje zijn. Ik hoop dat jullie een goede nachtrust hebben vanacht, dan gaat het morgen vast weer een heel stuk beter.

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Hier vandaag ook door de hitte een speelgoedding dat uit zichzelf begon herrie te maken... En mijn dochtertje van ongeveer dezelfde leeftijd wilde ook maar niet slapen. even naar beneden gehaald, mobiele airco op dr kamertje gezet en nu ligt ze lekker te slapen. Geen moment aan gekke dingen gedacht eigenlijk...

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zoon slaapt, hij was bekaf.... Heb ook nog even bezoek dus het gaat wat beter.

Jullie zijn schatten, lucht al aardig op!

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

als ik een slechte dag heb (net een te spannende film gezien, kan ik niet zo goed tegen zeker alleen thuis niet ;)) dan zou ik het ook eng vinden en het niet van me kunnen afzetten. Maar nu zou ik ook zeggen toeval: hier gaan dingen met baterij ook zomaar spontaan aan (de toet toet auto`s en garage en vroeger ook een babyspeelgoeding gehad). En je zoontje heeeft de leeftijd voor verlatingsangt en het is zoooo warm in huis.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier ook wel eens wat dingen mee gemaakt. Vaak zijn het in zulke situaties de goede die op visite komen. Ik heb ooit gehoord dat je wanneer je dit niet wil, dit gewoon hardop moet zeggen. Soms beangstigd het me, dan vraag ik te vertrekken op andere momenten is het juist fijn.

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    T schijnt dat met negen maanden de kindjes ineens door hebben dat ze alleen zijn...ryan had dat ook heel erg, pfff huilen krijsen.

Combinatie warmte, sprongetje en hij is overstuur..

Speelgoeddingetje komt echt door de hitte..hier begon vannacht t potje(koningspotje fisher price) ineens blij te spelen, schrok me lam!

Dus al met al, niks om druk over te maken...en even aan je man vragen of hij de zolderlamp beter wilt vast maken hahahaha

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hitte doet metaal uitzetten en dan kan er ineens contact gemaakt worden waardoor een speelgoedje oid aan gaat.
    En hier wordt ook erg slecht geslapen met de hitte.

Gelukkig dan maar dat het maandag weer iets koeler wordt.
    Mooi weer is fijn maar ze moeten hatuurlijk nier overdrijven;)

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha dankjulliewel! Man is pasbegin november terug haha, dus die lamp maak ik zelf wel vast. Gisteravond alleen nog flikkerende lampen gehaden een laptop die zomaar uitviel, verder was het stil enzoon ging slapen. Hoop dat de rust nu wedergekeerd is. Ik kan er nu koel tegenaan kijken, maar als het donker is en je zit er middenin....

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh kan me voorstellen dat je schrok van die dingen.. hier had ik afgelopen week ook een keer het idee dat mijn dochter iets zag zo overstuur was ze ineens savonds laat..
    maar heb nooit geweten dat speelgoed met die hitte vanzelf aan kan gaan, goed dat ik dat nu weet, kan ik wanneer dat ooit gebeurd meteen tegen mezelf zeggen komt door de warmte :) haha..

als zoiets afgelopen vrijdag avond was gebeurd had je me weg kunnen brengen denk zat met een vriendin wat engs te kijken en asl er dan speelgoed af was gegaan denk ik dat we in de gordijnen hadden gehangen :)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik vind het maar eng maar ik ben dan ook zo een schijterd met dat soort dingen.
    trare is, overdag heb je er altijd een heel andere kijk op dan s'avonds he

14. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Kijk hier heb je wat aan!

Kan me voorstellen dat je er van schrok hoor, ik kan ook een scheiterd zijn. En anders even iedereen die er zou kunnen zijn vriendelijk vragen of ze willen vertrekken, zodat jullie lekker kunnen slapen?

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gelukkig ben ik niet de enige schijterd ;). En wat iemand ook al zei, overdag is het weer heel anders!

16. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik geloof er wel in dus ik kan je ook niet helpen hihi ;)

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nouja, nu het niet meer donker is zijn er misschien meiden die er wel in geloven en me kunnen helpen?! ;)

Deel Deze Pagina