knutselwerk voor juf pppfff

Discussie in 'De lounge' gestart door bernadet26, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    krijg ik net te horen dat morgen de juf op de psz afscheid neemt of we even wat willen knutselen samen met dochter.
    idee leuk, uitwerking minder want ik moet zo werken tot vanavond en ze moet morgen om half 9 op school zijn
    waarom komen ze daar altijd op het laatste moment mee:(
    iemand een idee om heel snel in elkaar te maken (desnoods doe ik dat vanavond even alleen en laat haar morgen ochtend er ff een krabbel op maken of zo)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gewoon een tekening laten maken of een kijkdoos?

Ik weet niet of je iets mag kopen maar anders een klein dooosje merci en achter de folie een tekening van je dochter schuiven.

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
  4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
  5. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat nemen jullie het serieus :) Als ze bij ons zoiets 2 dagen van te voren zeggen krijgen ze een action doekje (zo'n kleintje) met een schilderijtje van mijn dochter :)
    Sorry hoor, maar ik ga dan niet een heel mooi bouwwerk maken, ik denk ook niet dat de juf het allemaal uit gaat stallen in haar huis.

6. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Gewoon een mooie tekening met een lief tekstje erbij. Ik zelf heb een onderwijsassistente-diploma, en om eerlijk te zijn, ik heb het allemaal opgeborgen in een doos en weggestopt. Het idee is super lief, maar we stallen echt niet alles uit hoor. :)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Onze onthaalmoeder heeft laatst ons meisje haar handjes in de verf op papier gezet, mooi hartje van geknipt en wat versiering erop gezet.

Moet idd niet veel zijn. Gewoon een tekening van de kindjes zijn ze ook al blij mee. Moeten echt geen grootse knutselwerken zijn.

8. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Bloemetjes uitknippen (of uitprinten, op internet een voorbeeld zoeken) en op groene rietjes plakken. Op een toiletrol een gekleurd papiertje doen, en dat is dan je vaas.
    Je kan het zelf maken, en je dochter kan op de bloemen wat kleuren of stickers plakken. Heel simpel, en staat erg leuk.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Handje overtrekken ( 20 seconden)

Kind de hand laten kleuren, versieren met stickers ( 10 minuten)...

foto van je kindje erbij plakken ( 20 seconden)

Naam erbij en een zinntje: bedankt voor de fijne tijd en succes bij alles wat je veder gaat doen. ( zoiets)

Deel Deze Pagina