Spoedje: Mag zoon macaroni mee eten?

Discussie in 'Voeding' gestart door MamavanMJ, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Wat een heerlijk ventje!!
    Maar ik zou kinderen niet te snel die honig pakjes geven. Als je de e-nummers uit dat pakje googled dan schrik je je rot!!

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik snap de opmerking gekriegel over eten niet, er doet toch niemand kriegel.

3. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Haha nee inderdaad! Maar mischien kreeg hij/zij al macaroni toen ze nog maar een week oud was ;) Dan kan ik me voorstellen dat ze dit gekriegel vind hihi

(grapje hoor!)

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Precies! Zoontje at vanaf 8 mnd met de pot mee. Teveel zout is inderdaad niet goed, maar je eet het niet dagelijks toch ;)

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Oh ja hoor Quinten at vanaf 10 maanden ook al met de pot mee.
    Smakelijk ;)

6. tulip

tulip Niet meer actief

Met de pot mee eten staat toch,ook los van pakjeseten?? Hiet at ze ook vrijwel direct met de pot mee, maar geen toegevoegd zout want dat eten we zelf ook,niet.

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hier hetzelfde, zout wordt evt later toegevoegd.

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Oee kijk naar hoeveel zout er in zit,
    Dat zou ik niet iedere dag geven hoor,
    Ik geef geen dingen uit pakjes,
    Kijk eens naar de E nummers..

Dat vind ik gekriegel ;)

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Als wij macaroni maken dan doe ik voor de jongste 50% witte macaroni door haar portie gewone macaroni dan krijgt ze niet al teveel kruiden binnen.
    Doe dat ook al een tijdje zo.
    Gehakt doe ik meestal wel ongekruid.

10. tulip

tulip Niet meer actief

OoooO dus gezond en lekker eten ipv zo'n zoute hap betekend kriegel:(...fijn dat ik,het even weet!

11. kippiekip

Verzin toch eens niet altijd dingen tulip.. Dat zeg ik toch nergens ?;)

Ik vind het alleen altijd zo gezeik als een kind gewoon mee wilt eten met de pot dat iedereen daar dan zo over miept, ik zeg toch nergens dat ts iedere dag maar zout voedsel moet geven en dat gezond eten niet goed is ?

Word zo scheit ziek dat tegenwoordig hier op zp mensen je de woorden in de mond proberen te leggen, tjiesus zeg.. ;)

12. tulip

tulip Niet meer actief

er wordt nergens gemiept, iedereen heeft volgens mij gezegd dat het voor een keer niet erg is en sommigen adviseren ts niet zovaak uit een pakkie te geven. Ze vraagt zelf om advies...

en als jij je zo ergert, waarom blijf je dan steeds terugkomen.

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heerlijke foto van een lekker genietend kindje!

14. kippiekip

Jij vind het geen gemiep en ik wel, net zo goed als dat jij je mening daar over wilt geven geef ik dat ook. En ook ik geef advies en geef aan of ik het wel of niet zou doen.

Omdat dat ergeren van de laatste paar dagen is, maar dat waait wel weer over weet ik uit ervaring.

15. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Max heeft lekker mee gegeten en ik beloof jullie dat ik hem niet vaak een zakje zou gebruiken met mijn eten. Ik zal geen zout aan de aardappelen toevoegen en het vlees niet te vaak kruiden... ;)

Topic mag nu gesloten worden..

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst naar baby en dreumes

17. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Voor een keertje is het toch niet erg? Er zit gewoon veel zout in die pakjes, verse saus is dan wel beter. Kan je zelf zout altijd toevoegen op je bord.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Iedereen heeft een mening inderdaad en die kan verschillen, maar wie begint er over gemiep???? Dat doe je zelf en daar kan je reactie op verwachten. Dan niet achteraf gaan piepen...

Ik erger me aan van alles op dit forum momenteel maar ik houd wijselijk mijn mond.

19. adi

adi Niet meer actief

Heerlijk foto !!

En het is volkomen normaal dat een kind van 10mnd met zn ouders mee eet, ik zou het niet anders willen. Al lijkt geprakte macaroni me een behoorlijke plakboel, waarom niet gewoon laten eten. Hij is AL 10 maanden.

20. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Een keer is dit inderdaad niet erg...
    Volgende keer kan het ip weer en dan schep je gewoon eerst wat uit de pan voordat je dat kruidenzakje toevoegd!
    En inderdaad niet prakken, wordt er niet lekkerder op...

Zo kun je bijvoorbeeld ook gewoon een keer pasta maken met bijv penne, kan hij lekker zelf vasthouden en opeten! Hier in ieder geval altijd groot succes!

Aan de foto te zien heeft hij er lekker van genoten! (en papa en mama ook!)

Deel Deze Pagina