Hallo allemaal, In overleg met Lotte mocht ik op ZP een oproep plaatsen voor het volgende: Een vriendin en ik willen volgend jaar de Nijmeegse Vierdaagse (2012) gaan lopen. Dit is voor onszelf een prestatie, maar we willen hier graag een goed doel aan koppelen. De keuze was al snel gemaakt. Wij willen lopen voor KWF Kankerbestrijding. Om ons heen zien wij mensen vechten tegen deze vreselijke ziekte. Jong en oud... Onlangs is een vriendin overleden aan kanker en machteloos sta je dan aan de zijlijn. Dit is onze kans om iets wezenlijks te doen. Maar dit kunnen wij NIET alleen... KWF Kankerbestrijding heeft speciaal voor dit soort acties een eigen platform gerealiseerd en via dit platform willen wij dan ook onze actie vormgeven. Ook jullie willen wij vragen voor een bijdrage in welke vorm dan ook. Financieel zou uiteraard heel mooi zijn, maar lang niet iedereen is in de positie om een donatie te doen. Als dat kan.. HEEEEEL GRAAG.. Het geld gaat niet naar een tussenrekening, maar direct naar KWF Kankerbestrijding dankzij het platform.. Bang zijn dat wij er met het geld vandoor gaan is dus niet aan de orde .. Mocht je nou niet in de positie zijn om financieel te steunen dan weet je misschien wel een andere manier?! Heb je de Nijmeegse Vierdaagse zelf een keer gelopen dan zijn er vast ook veel tips die wij kunnen meenemen in onze training en die vier dagen zelf.. Alles is welkom. De link naar onze actie via het platform kun je vinden door op onderstaande link te klikken. www.staoptegenkanker.nl/lopen-voor-een-kans Allemaal alvast heel erg bedankt!! Het duurt nog heel lang, maar ik zal jullie op de hoogte houden! LOTTE (en de rest): Bedankt voor deze kans... Liefs.. Desiree (Ichtus) en Mirella
wat goed zeg! mijn moeder vecht momenteel tegen kanker, vindt je het goed als ik je link deel op mijn facebook pagina? succes!
Tuurlijk vind ik dat goed.. alleen dat is al een enorme hulp!! Wat erg dat je moeder hier tegen moet vechten. Het is zo'n zwaar en vaak zo'n oneerlijk gevecht!!!.... Ook voor jullie als familie (weet ik helaas uit ervaring) is het vaak een machteloos toekijken!... Ook mijn moeder heeft die strijd geleverd. Deze strijd tegen kanker heeft ze gewonnen ondanks alles. Helaas mocht ze er maar kort van genieten en overleed ze een jaar later aan een hersenbloeding (2009)... De mogelijkheden zijn tegenwoordig bijzonder groot maar daarentegen is het leed nog veel groter.. Heel veel sterkte en alvast enorm bedankt!
Wat mooi! Het is inderdaad ver weg dus ik zou het (als de mods het er mee eens zijn natuurlijk) elke 3 a 4 maanden even opnieuw onder de aandacht brengen. Zelf heb ik ook enkele keren de 4daagse gelopen, waarvan de laatste keer voor stichting AAP. Het is zwaar maar ook weer zo leuk en zo genieten en gezellig!!! Ik mis het echt en hoop over een aantal jaren ook weer mee te kunnen gaan lopen! Succes meiden en ik ga jullie uiteindelijk zeker steunen!
bedankt! mijn moeder ondergaat nu chemo en bestraling en heeft net een amputatie achter de rug en idd je kan alleen maar machteloos toekijken. wat vreselijk voor jou en je familie zeg, veel sterkte met dit grote verlies je link heb inmiddels gedeeld