SPOEDJE!!! maxi cosi priori schoonmaken

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn zoon heeft toevallig 2 weken terug ook de hele auto stoel onder gespuugd.
    De schouderbandjes moet je inderdaad even peuteren, dat ding tussen de beentjes is er volgens mij niet af te krijgen. Die heb ik met heel veel sop en met een scheutje azijn (was een tip van mijn moeder) schoon gekregen. Uiteindelijk heb ik hier nog luchtjes verwijderaar van HG op gespoten.
    Bij mij zat het piepschuim ook gewoon los, dat ik het eruit kon halen. Zit er nu weer op dezelfde manier in. Ik dacht eigenlijk dat ze bedoelde dat je het niet mocht verwijderen en dan de hoes er weer om heen doen (dus hoes zonder piepschuim?).

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat ding tussen de beentjes kan je volgens mij los halen door het schroefje los te draaien, maar is al even geleden, dus weet het niet zeker meer. Het piepschuim bovenin liet ik trouwens wel zitten, maar zo hoog wordt het nooit vies, hier tenminste niet.

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    De bekleding is vrij makkelijk los te halen hoor, je moet het alleen even een keer gedaan hebben. Je hebt al een linkje gekregen met de handleiding zag ik. Als je die volgt moet het lukken. Zou ook wat zijn, dat de bekleding er niet uit zou kunnen. Kleine kinderen spugen nogal eens er er komt altijd troep op die stoelen. Hier gaat het regelmatig even in de was en dan even een middagje drogen in het zonnetje en schoon is ie weer.

4. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt hoor dames, hij is weer heerlijk fris en schoon. Maar hoe krijg ik nu de kotslucht uit mn auto??? Ik rijd al die tijd al met de ramen open en heb ze overdag ook open staan, maar de lucht gaat er niet uit.

Deel Deze Pagina