haaj meiden ik en ml hadden al namen verzonnen , voor dat ik me mk kreeg en dat zou hailey worden dus zo gaat ons meisje ook heten als t weer raak mag zijn en alles goed blijft gaan maar nu jullie mening wat vinden jullie er van vandeweek floepte het er bij familie uit en hoorde best van ohh ja hailey vind t niet zo speciaal maargoed dan zijn ze ook wel een stuk ouder.. dus jullie mening wat vinden jullie van:]
Heel mooi! En juist wel bijzonder! Onze familie moest erg wennen aan de naam Charlie. Ben blij dat ze het vantevoren niet wisten, want dan had ik vast commentaar gekregen Toen ze er eenmaal was, paste het gewoon heel goed. Zelfs mijn moeder die bij Charlie dacht aan een pestjongetje van vroeger was er snel aan gewend.
haha denk ook wel dat ze er aan moeten wennen haha ik wilde altijd al een naam die je niet te vaak hoort tegenwoordig hoor je heel vaak kenji en keano nou dan vind ik dat al niet meer leuk om t ook mijn kindje te geven nu nog hopen dat het gauw raak mag zijn:}
leuk voor een kindje uit Amerika voor in NL niet. vind het niet echt een nette naam. ja sorry als ik een naam hoor heb ik direct een beeld. (ookal is dat misschien niet altijd waar) Nick vind ik wel leuk of Niek
Vind m ook mooi!! Helaas was het hier geeb optie Mn vriend zn nichtje heeft een vergelijkbare naam met 1 letter verschil
Ik vind het net iets te Engels, maar dat zal wel wennen. Het is niet mijn smaak, maar wel een mooie naam.
Ligt ook aan de achternaam en jullie afkomst. Als jullie gewoon Hollanders zijn met een Hollandse achternaam....Hailey Jansen o.i.d...dan vind ik het niks, zelfs ordinair. Maar als jullie een "internationale" achtergrond hebben gaat het wel, alhoewel ik persoonlijk dan Hailey niet één van de leukere namen vind.