Dat is het dus, hij eet sowieso bar slecht en als hij ziek is eet hij niks! Potjes meenemen heeft weinig zin aangezien hij die niet lust...
hey lovely@ kut zeg... nu weet je eigenlijk nog niks.... plurk hier was gister ook ziek maar nu al weer wat opgeknapt. ik hoop dat jou mannetje ook weer wat opknapt in de loop van de ochtend en je lekker op vakantie kunt. laat je nog wat weten?
volgens mij ha waar ik daarnet ben geweest kan je wel vliegen. Ze adviseerde oordoppen in te doen. Maar misschien heen je knul net als mijn meisje ook een keelontsteking erbij. Wij mogen nog 1 week uitzieken dat wel... maar ik heb nu al stress!! Is nl oorontsteking nr 2 hier binnen 3 weken
Tjonge wat een moeilijke situatie. Ik denk dat ik het af zou laten hangen van hoe het daar is. Ben je daar alleen? Dan zou ik niet gaan. Zijn er nog andere mensen waarmee je de zorg kunt delen dan maakt het niet zoveel uit of je thuis bent of in een lekker warm land (waar je waarschijnlijk sneller opknapt). Meid, wat vervelend voor je. Ik hoop dat K. snel opknapt en dat je toch een leuke vakantie, feestdagen en geweldige start van 2011 kunt hebben!
Oh wat erg, het gaat dus nog niet echt beter. Als je ouders ook mee gaan, zou ik wel gaan als de huisarts toestemming geeft om te vliegen. Het is daar lekker warm, ze hebben altijd wel iets te eten wat hij wel lust én je staat er niet alleen voor. Als je met hem alleen zou gaan, zou ik, in mijn geval dan, thuisblijven. Hopelijk kunnen jullie gewoon vertrekken, laat nog even iets weten he, succes!! @sweetlake: hopelijk is je meisje snel opgeknapt, ben er zelf ook zo bang voor!
Zijn net terug van de huisarts en nee we hebben besloten thuis te blijven! Zijn oogjes, oortjes en keel zijn ontstoken! Ook heeft hij fikse diarree luiers, eet niet en drinkt weinig... Al met al voor mij reden genoeg om thuis te blijven! Ongeacht dat de priveklinieken daar prima in orde zullen zijn, voel ik me er niet fijn bij! Wat dat betreft zijn ze dan nog zó klein...
goede keuze! Enne zou je zelf op vakantie willen als je ziek bent? Ikke niet hoor.. Wel erg vervelend...
ahhhhh he krijg jij een briefje voor het annuleren? Mijn huisarts wilde dat niet geven als ze alleen maar ooronsteking heeft. Zoveel sterkte Zo kut is dit. Knuffels! sisa> heee leuk je even weer te zien. hihi. Al vakantie geboekt ergens? Jij was toch van de feb vakantie?
Ik heb geen idee... Ik denk dat het wel goed komt! Het is een samenloop van algemeen ziek zijn! En egypte is gewoon op gezondheidsgebied een ander land dan bv nl..
En wat hierboven ook al stond.. Als ik zelf ziek zou zijn zou ik ook liever thuis willen zijn denk ik
Goede beslissing, zo te lezen is het meer dan alleen oorontsteking, dan is thuis zijn fijner dan in een vreemd land, ander bedje, vreemde omgeving... sneu voor jullie maar veel beter voor je mannetje. @ sweetlake: ja klopt, stuur je wel een pb
wat vervelend zeg!!! Ik denk wel dat je een goede keuze gemaakt hebt. Hopelijk hebben jullie hier ook leuke feestdagen.
nee dat klinkt idd niet fijn voor het ventje... dan heb je idd de juiste keus gemaakt. wil je toch iig wel fijne kerstdagen wensen en verwen je kleintje maar lekker
Jammer dat je vakantie niet door gaat. Maar ook ik denk dat je de beste beslissing genomen hebt, Zou ook niet met me zieke kind in een buiterlands ziekenhuis belanden. Zo te lezen heeft hij het aardig te pakken. Beterschap en volgende keer beter. Toch nog witte kerst in nederland had je dat gedacht