Help! Muggen!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sadieraven, Jul 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Wat een ellende is dit zeg...
    Nog geen mug gezien en me dochter is vannacht en vandaag helemaal lek geprikt!
    6 op de schouders en tussen dr schouderbladen, dr armpjes minimaal 4 per arm. Vanmiddag viel ze in slaap op de bank en heeft zeker wel 1,5 uur geslapen.
    Vlak voordat ik aan het eten begon werd ze wakker en kwam met een giga bult op dr wang op me aflopen :$ dat was dus in die tijs gebeurt dat ik weg was....
    Ik ga morgen maar iets van azaron halen want dit is niet leuk mee, vind het hartstikke rot voor dr :(
    Ze krijgt ook nog eens giga rode bulten en jeukt vreselijk....

Wat doen jullie hiertegen behalve een hor, ramen dicht enz? Dan bedoel ik ook bv smeerseltjes als de bulten er al zitten?

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hier een ventje wat een hele zware allergie heeft tegen muggenbulten.
    Na heel veel proberen en op internet lezen kwam ik erop dat eucalyptus zou helpen.

Ik smeer hem nu elke avond in met Vicks ja je leest het goed vicks en hij is geen een keer meer gestoken!

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    daarna deppen met natuurazijn en wij smeren met anti jeuk spul van de kruidvat, een donkergroene tube en dan worden de bultjes heel snel weer kleine plekjes

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb boven t bed van mijn dochter een bandje hangen van Parakito, ze is nog niet gestoken.. Mama wel dus moet er nog eentje halen ;)

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    wij gebruiken de muggenmelk van de jaico (hierin zit ook deet dus is niet geschikt voor hele jonge kinderen) Dit ivm een muggenallergie bij mijn man.

6. Madi

Madi Lid

Feb 17, 2012
    48
    0
    0
    Schuldhulpverlener
    Picksan tegen de muggen en azijn of prrrikweg op bulten.

7. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

Feb 1, 2011
    519
    0
    16
    Ik leg een schijf citroen met kruidnagels onder het bed van mijn dochter. Sinds dit er ligt is ze niet meer gestoken.

Share This Page