Spoedje! Niet lekker, verloskundige bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blondi, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nu word ik ook nieuwsgierig!! Hoop dat alles goed is..

2. Ohjee Blondi, hoe was het bij de verloskundige? hopelijk niks ernstigs.. Sterkte in ieder geval!

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Net pas terug!
    Verloskundige stuurde me door naar het ziekenhuis. Daar heb ik een echo gehad, bloed laten prikken, urine laten testen en een uur aan de ctg gelegen.
    Er zat een klein spoortje eiwit in de urine maar waarschijnlijk komt dat van afscheiding. Bloed was prima en ctg ook.

Omdat ik mezelf nog steeds niet goed moet ik morgenvroeg weer terug.
    Weer bloed laten prikken, urine testen en aan de ctg.
    Zodra het ook maar een beetje verslechtert, meer hoofdpijn, overgeven oid moet ik meteen weer bellen.

Mijn bloeddruk was trouwens 125/80. Dat vonden ze goed.

Bedankt allemaal voor het medeleven! *knuf*

4. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    gelukkig nu maar weer snel beter worden!!!
    hoop dat je baby snel komt

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh wat goed dat ze het wel hebben onderzocht..!! En ook goed dat je morgen weer heen moet. Vind dat echt super hoor, is ook wel belangrijk dat alles goed in de gaten wordt gehouden. Liever 1 keer teveel dan 1 keer te weinig.
    Hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten en voel je je snel weer wat beter:)

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Idd fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! En goed dat het meeviel allemaal.. :)

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Vond je het spannend? Schrok je? Ik weet dat ik de eerste keer dat ik werd doorgestuurd wel even moest slikken. Gelukkig had ik bij mijn mede maandmama's gelezen dat er al enkele meer deze onderzoeken hadden gehad, maar toch. Uiteindelijk heb ik 2,5 week om de 2/3 dagen de hele rambam doorstaan pffff hoop dat je dat gespaard blijft maar super dat ze je goed in de gaten houden. Overigens as je zo 3 x wordt doorverwezen krijg je een medische indicatie en moet je in het ziekenhuis bevallen (ook al is de uitslag steeds goed).

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.477
    4.932
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gelukkig dat het niets was!
    Wel goed dat je hebt gebeld en het hebt laten uitzoeken, dan ben je zelf toch wat geruster lijkt me.

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha je wil nie weten hoe nieuwsgierig ik ook ben :D zit al de hele dag mn best te doen te concentreren op mijn werk :)

Heb m vanaaf om 19:15!!
    Laat het later uiteraard ff weten hier op ZP :D

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Gelukkig was alles goed op t spoortje eiwit na natuurlijk! Meestal als het echt foute boel is zul je ook veel vocht vasthouden etc.

In elk geval super dat ze je ff goed in de gaten houden!

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Fijn dat alles goed en dat ze je in de gaten houden.
    hopelijk is je kleintje er snel

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Was inderdaad erg prettig dat ze me echt serieus nemen. Had ook totaal niet het idee dat ze vonden dat ik me aanstelde oid.

Iemand vroeg of ik het spannend vond, ik vond het niet zo eng alleen schrok ik af en toe wel dat ze het zo serieus namen. En mijn vriend maakte me bang door te zeggen ´straks moet je blijven´ :)

Eigenlijk zou ik morgen alleen bloed hoeven te laten prikken maar toen ik net thuis was belde de assistent (die had mij geholpen) mij op dat de gynacoloog toch zeker een ctg wilde maken morgen, daar schrok ik wel weer even van maar ze willen gewoon geen risico lopen denk ik.

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Blondi, hier in het ziekenhuis is het beleid dat je wanneer je voor een ctg komt omdat de kleine minder heeft bewogen ze altijd de dag erna nog een ctg doen. Gewoon een extra check inderdaad.
    Fijn dat alles goed was!

14. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    blondi, ik lees op een ander forum dat vanmiddag je vliezen zijn gebroken, spannend meid!!
    over een paar uurtjes hebben jullie jullie wonder in de armen, heel veel succes!! :D

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oeh was het dan toch een voorteken! Succes met je bevalling!!!! :)

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Je zou inderdaad haast denken dat het een voorteken was!
    We waren rond half 1/1 uur terug uit het ziekenhuis en om 14.15 braken m'n vliezen. Ze heeft er gewoon op zitten wachten ;)

Nu heb ik ongeveer om de 10 min een wee, nog niet erg pijnlijk en nog niet erg regelmatig dus het is maar afwachten..

Dat vruchtwaterverlies is wel ontzettend ranzig :)
    Gelukkig is het nu wat minder, haar hoofdje is denk ik gezakt en ligt er nu voor. Duimen jullie mee dat het vanzelf op gang komt.. als er morgenvroeg nog geen regelmatige weeën zijn moet ik naar het ziekenhuis.

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Blondi; heel veel succes meis!!! Ik duim voor je dat het goed op gang komt en dat je je lieve kleintje gauw in je armen hebt!!!

18. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Sterkte en heel veel succes en geniet van je wondertje, het is er bijna :)!

19. Jade86

Jade86 Bekend lid

Heel veel succes Blondi!!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh spannend meid.
    Hopelijk lig je nu te bevallen en komt het nog vanzelf ;)
    Heel veel succes.

Deel Deze Pagina