Ik kan niet kiezen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wennepen, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    We willen graag op een witte muur een boom maken. Het liefst had ik de muurboom van de karwei, maar deze zijn nergens meer te krijgen, jammer!

Ik heb nu deze twee stickers op internet gezien:

Nederlands - products new home - Ruitenboom aqua compleet, 2 formaten

Nederlands - products new home - Muursticker Uilenboom blauwe ruit (evt. met vogels)
    Bij deze boom zitten nog kleine vogeltjes die je erbij kunt plakken (zie derde plaatje)

Ik ben alleen niet zo voor groen, maar ze kunnen ook donkerblauwe blaadjes maken.
    Maar kan dus niet kiezen.

2. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, dat is een lastige. Ik vind denk ik de 2e mooier omdat deze wat rustiger oogt.

Ik heb echter nog wel een link naar een vergelijkbare mdf boom zoals van karwei, misschien is dit ook iets? Muurdecoratie XXL - Boom | Hout / MDF | CreActivity

Ben benieuwd welke je kiest! Succes!

3. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    De muurboom kunnen ze bij de karwei nog wel bestellen, maar aangezien ik bedrust heb weet ik niet of het nu handig is om deze te nemen omdat er toch wel wat mee moet gebeuren.
    Hmmm lastig.

4. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik vind de tweede ook mooier. En dan eventueel de blaadjes in een andere kleur laten doen, al weet ik niet of dat de boel nu wel zo mooi maakt...

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
  6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik vind ze allebei wel leuk maar de tweede oogt wat rustiger dus ik zou die kiezen :)

7. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam

Ik Ben na de Zelfde boom wezen vragen denk ik mdf met 6 takken Als het goed is maar ze zei tegen mij dat hij niet meer te bestellen was..dus Ben zo benieuwd waar jij dat gehoord heb vind hem ook helemaal geweldig !!!
    Ze zei wel na het seizoen weer eind Augustus dat de levrancier ze weer heeft beetje vreemd verhaal dus Ben erg benieuwd welke karwei jij geweest bent....

Groetjes...

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
  9. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Met zoveel aanbod is het best lastig door de bomen het bos te blijven zien... Maar er zijn zoveel leuke behangbomen!

Hieronder zie je mijn boom & tak, deze heb ik besteld bij Inke
    Ze heeft allerlei verschillende patronen en kleurcombinaties en ook behangdieren, beddegoed etc...

10. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Tiepmiep, de karwei belde dat de boom binnen was. Als je me een pm stuurt zou jij hem wel op kunnen halen als je wil. Ik moet er helaas vanaf zien omdat ik de boom niet kan bewerken ivm bedrust die ik heb.

Lionne, jouw boom is zeker schattig! Alleen vind ik hem voor onze babyboy niet zo "stoer"

11. Blays

Blays Niet meer actief

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
  13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind de eerste leuker

Die onderste heeft echt maar een paar van die mega dikke takken die bovenste vind ik echt meer een boom en veel
    Vrolijker:D

Deel Deze Pagina