Ik heb sinds kort mijn krabbels zo ingesteld, dat alleen mijn vrienden ze kunnen lezen. Geldt dat dan ook voor mijn foto's, of moet ik daar een andere instellimg voor kiezen?
Daar moet je een andere instelling voor kiezen. Je kan dan je complete profiel voor onbekenden als niet zichtbaar instellen. Foto's kan je ook apart instellen zodat alleen vrienden ze kunnen zien. Profiel onzichtbaar maken kan via mijn menu instellingen privacy
Foto's moet je ook even apart instellen! Kun je voor kiezen dat alleen je 'eigen' vrienden de foto's kunnen zien. (en niet b.v. vrienden van vrienden etc etc)
Als je de foto's upload kun je boven aan in zo een balkje invullen wie je foto's mag zien. Ook moet je nog eens apart instellen wie je foto's mag bestellen.
- Ga naar je foto's - Kies voor wijzigen en sorteren - Ga met je muis op de foto's staan - Druk ctrl en a tegelijk in, nu selecteer je al je foto's ineens (al je foto's hebben nu een blauw kadertje om zich heen) - Dan klik je met je linker muis knop en had je deze vast, en 'sleep' je zo al je foto's naar je gewenste album! In idt geval dus alleen je vrienden! Helder