Reeeegeeeeeeeen!!! *doet oempaloemparegendans* Alle deuren en ramen open, zalig! De temp in huis is inmiddels 3 graden koeler. Wie is er ook blij met de regen?
nee ik niet. kids ook niet. tis hier nu weer droog maar alles is nat. ze willen naar buiten naar het speeltuintje maar alles is kei nat en ben bang dat we het de rest van de dag ook niet drooghouden. dus van mij mag de regen wegblijven
Ik! benauwdheid is uit de lucht, mijn voeten hebben weer hun normale omvang en mijn hooikoorts is ook weer een paar niveautjes gedaald!
Geluksvogels.. Hier helemaal niks, en binnen met alle ramen open en een rustig windje alsnog een graad of 29..
Het is hier volgens mij wel wat afgekoeld. Daar ben ik zeker blij mee, hopelijk is het zo niet heel benauwd buiten. Dan ben ik minder blij.
Het regent hier nu ook....maar het lijkt wel of alles alleen maar klammer wordt. Mn zoon strontvervelend want die is nog lang niet uitgespeeld buiten en in het zwembad. Onweer hier gelukkig niet...
Nou hier schijnt gewoon de zon weer! van mij had tie wel weg mogen blijven vandaag vanochtend wel een beetje regen gehad maar niet echt veel.. temperatuur hier binnen nog steeds 28
hier regent het ook! heerlijk, hoop dat het nu wel afkoeld, vanochtend was het gewoon benauwd, niet fijn
Wel wat regen gehad maar het is nog steeds 26graden binnen met alles open. Mag van mij wel wat meer vallen (maar niet in Doetinchem waar de kids nu zijn). Liefs doris