Even dit topic lenen.. mijn kinderen hebben van oorsprong hebreeuwse namen. Vind het alleen een beetje riskant om ze te laten vertalen.. mijn dochtertje heeft een ë in dr naam maar kennen ze die in.die taal wel? iemand een betrouwbare vertaalsite of zelf hebreeuws dat ik namen kan pben?
hahaha als ik dit soort dingen lees denk ik altijd aan die verhalen van mensen die er heilig van overtuigd zijn een bepaalde gevoelige tekst getatoeëerd te hebben terwijl ze rondlopen met een hele rare zin waar ze pas na de tattoo achterkomen "kijk schat; hier staat ik hou van jou in het chinees" "nee liefje, er staat ik lijk op een aap"
Hier precies dezelfde "twijfel" Ik weet t nogsteeds niet... Haha Dus ik wacht maar tot ik t zeker weet Ga binnenkort wel naar de tatoo zaak toe, misschien hebben hun nog een leuk idee!
De mijne staat op mijn kuit, is wat groot voor mijn pols Maar wel supertrots erop! Bekijk bijlage 345617
Afspraak afzeggen en eerst heel goed gaan nadenken waar je hem wil. Je moet niet impulsief ergens iets gaan laten plaatsen. Ik heb sinds een jaar een tattoo aan de binnenkant van mijn pols, vlinder met daar schuin langs de voorletters van de namen van mijn dochter. Onopvallend is er een plekje voor een derde letter vrijgelaten omdat we graag een derde willen. Mijn oudste dochter is 11 en al 11 jaar wil ik iets met haar naam maar wist ook dat ik meer kinderen wilde. Pas bij nr 2 die nu 2 is ben ik gaan nadenken hoe ik dat samen in een mooie tattoo krijg en is de vrouw die hem zette eerst een tijd bezig geweest met tekenen totdat hij echt helemaal naar mijn zin was.