Hallo allemaal, Dit is de eerste keer dat ik via een forum een berichtje plaats, maar dit puur en alleen vanwege een zeer onzekere periode waar ik nu in zit. Helaas heb ik 5 weken geleden een miskraam gehad...erg verdrietig allemaal. Vorige week had ik ongesteld "moeten" worden...niet geworden en afgelopen maandag een zwangerschapstest (v.d. Kruidvat) gedaan. 2 duidelijke strepen...ja hoor zwanger! Had vorige week ook al kwaaltjes, zere borsten, moe ed. Dinsdag had ik na een toiletbezoekje bloed op mijn toiletpapier, helderrood...werd later die dag al minder rood, eerder bruinig. VK gebeld, kon er allemaal bij horen, adertje wat geknapt is oid. Woensdag ook bruine afscheiding, heb toen (meer voor de zekerheid) een test gedaan. 2 strepen te zien, alhoewel het 2de streepje mider duidelijk was dan die van de eerste test. Nu is vandaag het bloeden compleet gestopt....en heb ik alsnog een test gedaan, het 2de streepje is nu eerder een schaduwstreepje...help! Heb nog steeds kwaaltjes, zere borsten, moe, misselijk, emotioneel....iemand ervaring hiermee? Hoor graag snel een reactie...wat vervelend zo allemaal...bel denk ik morgen ook nog even de VK voor de zekerheid. Liefs
Heb je na de mk al een negatieve test gehad? Anders zou het best kunnen dat je positieve test nog van je mk was... Dat je nog hcg in je had... En dan zou het best eens kunnen dat je bloeding nog iets van een restje oid was... En dat het restje nu weg is waardoor je hcg zakt en je testen dus negatief worden.. Ik denk dus eerlijk gezegd dat er geen nieuwe zwangerschap is/was
Heej hoi Ik heb dat na mijn miskramen ook gehad...dat ik nog hcg in me had en dus helemaal niet zwanger was maar het wel teste..is mij 3 x overkomen...Hoop voor jou dat het bij jou natuurlijk niet zo is maar vaak is dat wel het geval.. Het is nog maar 5 weken na je vorige miskraam dus erg goed mogelijk dat je ongesteldheid er zo aankomt..sterkte en hoop dat het goed gaat voor je..