wie wil er een foto lezen van overleden familielid?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

In september is mijn oom overleden, heb ik hier destijds wel neergezet.

Nu is het dus zo dat we afgelopen week de uitslag van de obductie hebben gekregen waaraan hij nu is overleden.

Hij heeft een dikke darm operatie gehad, er is een kwaadaardige tumor verwijderd.
    Deze operatie is wel geslaagd, maar na de operatie is het tegenwoordig nieuw dat je direct wat moet eten om alles weer moeten te laten werken.
    Voorheen mocht je nooit eten de eerste tijd na de operatie.
    Bij mijn oom is dit niet goed gevallen en moest daardoor overgeven.
    Dit is daarna in zijn longen gekomen en daardoor heeft hij dus een longontsteking gekregen.
    Aangezien hij copd had in stadium 3, was het beter dat ze hem in slaap zouden brengen, anders was er bijna geen overlevingskans.
    Nu hadden ze hem dus direct in slaap gebracht zonder dat er familie bij aanwezig was, dus niemand heeft hem meer gesproken, omdat hij op de 4e dag dat hij in slaap was is overleden.

Niemand wist waaraan, zelfs de dokters niet.
    Hun dachten dat de maag niet meer werkte omdat er op de scan zwarte plekken in de maag te zien was.
    Hun zeggen dan direct dat het afgestorven plekken zijn.
    Uit de obductie is dus gebleken dat zijn maag helemaal goed was en dat de zwarte plekken dus gewoon lucht was.

De uitslag van de obductie is dan ook dat hij is overleden door de longontsteking.

Nu mijn vraag of dan iemand een foto van hem wil lezen, zodat we misschien nog iets te weten komen hoe hij zich toen heeft gevoeld en wat zijn gedachten waren voor hij is slaap werd gebracht.
    En of hij er vrede mee kan hebben.

2. butterfly1984

Uppie

3. butterfly1984

Weet iemand dan misschien een site waar ze dat doen?

4. Ior

Ior Niet meer actief

Je zou misschien naar een medium kunnen gaan?

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hansbrouwer.net dit is een hele goede medium...
    Succes met alles te verwerken. Knuff

Deel Deze Pagina