Justin wil nauwelijks tijgeren,kan niet los zitten,maar vandaag ineens deed hij dit Klik hier Ondanks dat hij de afgelopen 2 weken zo ziek is geweest en sinds vandaag weer wat opknapt. Ben zo trots,op mijn 10 maanden oud manneke,sorry moest ik ff kwijt hoor
SUPER! echt leuk om te zien ook zeg! Hij is zo te zien net als papa en mama ook ontzettend trots! Oh ik kan niet wachten tot Djenno dit ook gaat doen!
Ah, wat een mijlpaal, de eerste stapjes los! Zo zie je maar weer, zijn ze niet zo snel met het één, dan wel met het ander!
Ja vind het zelf ook geweldig En bijzonder,want al mijn andere kindjes waren laat met lopen Ook al is hij het 4e kindje,het blijft een geweldig moment. Ik heb het filmpje al wel 40 keer bekeken hahahaha. Vind het nog wel eng om hem los te laten,hij wil zo ontzettend snel hahaha.
Hihi, echt leuk! Ik heb 't filmpje zelfs al 5 x bekeken, vond 't zo'n leuk gezicht! Hij vind 't zelf ook echt leuk hè?
Wat ontzettend gaaf zeg! De eerste stapjes, zo stoer! Hier andersom: al drie maanden zelf goed zitten en kruipen als de beste sinds een maand, maar echt geen stapje in aantocht hoor! Niet eens echt optrekken enz. Ik geloof erin dat een kind, als het geen hulpmiddelen gebruikt, gewoon zijn eigen dingen uitkiest waar hij snel en goed in is. Mijn oma roept altijd: 'De energie van een baby kan maar in één ding tegelijk zitten'.