Hoi, Heeft er iemand ervaringen met de Nuna Leaf schommelstoel? Wij vinden hem super om te zien, en ik heb begrepen dat je kindje er ook vrij lang in kan (vanaf geboorte tot 15 kg), maar hij is natuurlijk wel vrij duur. Wij krijgen hem dan wel, maar hij moet toch wel goed zijn voor dat geld! Dus, wie maakt ons wijzer?
Bekijk bijlage 87176 Wij hebben hem ook. Tot hiertoe zit ze er lekker in. Ben er tevreden van. Weet natuurlijk niet hoe lang ze het fijn zal vinden maar ja,dat zien we dan wel weer
Wij hebben m ook. Vond m wel erg duur. Mijn ouders hebben een basic wipstoel voor als we daar komen en die vindt ze ook prima. Al merk ik wel dat ze in de nuna lekkerder zit. Ze is vaak snel zat van de simpele wipstoel, maar in de nuna kan ze zich lang vermaken. Enige nadeel vind ik dat er geen speelboog bij zit/kan en dat je m zelf steeds een zetje moet geven. Voor dat geld mocht ie wat mij betreft wel automatisch gaan maar ja vriendlief wilde deze graag vanwege de looks. Mooi is ie wel in ieder geval en ons meisje vindt t wel heerlijk om er in te liggen en te spelen Wij hadden eerst geen wipstoel, maar we kwamen er achter dat ze reflux had dus ideaal om haar even een beetje rechtop te laten liggen. Wij hebben deze..
Ik vind het een gaaf ding! Alleen...hoe kan je hem tot 15 kilo gebruiken???? Ik geloof nooit dat mijn zoon daar geduldig in gaat liggen. Ik kan nergens vinden of ie ook in hoogte verstelbaar is...zodat ie bijv. rechtop kan zitten als ie tijdens het spelen even wil zitten of een iets drinkt ofzo.
Dat is erg jammer....dan kan je hem toch niet tot 15 kilo gebruiken...net alsof een dreumes nog gaat liggen in zo'n dng!
Bedankt voor jullie reacties! Een fijn ding dus, maar zou zomaar kunnen dat hij niet zo lang te gebruiken is als wordt voorgesteld. En das ook wel weer zonde van zo'n duur ding. Wij twijfelen er nog even over verder