Spoedje : voorweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door moontje2008, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ze hebben helaas niet doorgezet baal toch een beetje

2. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Zeer herkenbaar moontje. Ik was vrijdag in het zkh met pijnloze weeen elke 5 minuten. Terwijl ik daar was werden ze even pijnlijker, maar soms was het ook weer niet zo pijnlijk. Omdat ik te goed met ze kon praten (tijdens echte weeen zou ik niet zo aanspreekbaar mogen zijn) en er na twee uur geen ontsluiting was ontstaan mocht ik ook weer naar huis. Ik heb toch zeker zo'n 12 uur van die weetjes gehad.......maar inderdaad het verdween ook weer. Ik baal er ook van. Bijna 4 dagen verder en nog altijd niet bevallen.
    Tegen mij zeiden ze dat het pijnlijker moest worden, toenemen in frequentie en langer moest gaan aanhouden. Ik hoop maar dat het snel komt hier. Die van jou mag op zich nog wel even blijven zitten toch?

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    het probleem was een beetje dat Eef er binnen 5 uur was en ik bij haar ook amper pijnlijke weeen had, daarom durfde de verloskundige me niet naar huis te laten gaan. zij was ook bij de bevalling van de eerste..

Alleen gaven ze me vanmorgen het idee dat het mijn keuze was geweest om te blijven, omdat ik bang zou zijn voor de bevalling.. was echt een beetje pissig, want ik wilde zelf gisteren graag naar huis. Heb bij Eef een super bevalling gehad, tuurlijk is het weer spannend, maar ik zie er niet tegen op.

Ik denk zelf dat ik zondag te druk ben geweest en Eefje te veel heb getild..

Ik heb de domme fout gemaakt om bij mijn intake in dat ziekenhuis een paar jaar geleden eerlijk aan te geven dat ik tien jaar terug een depressie heb gehad, nu staat er volgens mij met grote rode letters LABIEL in mijn dossier, want ze beginnen er telkens over.. of ik het psychisch wel aan kan..

ach jaa.. ze zit nog lekker in mijn buikje en laat haar nog maar lekker even zitten.. maar wel een spannend nachtje..

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nou ja zeg...
    Laat ze maar kletsen meid.
    Wel fijn dat je meisje er nog in zit, kan ze nog even groeien.
    Ben benieuwd hoelang het nog duurd voordat je echt gaat bevallen.

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Pff, lekker laten denken daar in het zkh! Jij weet wel hoe het zit, en da's het belangrijkste. Wel balen dat ze zo doen...

Succes met de laatste loodjes hoor!!!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meis, hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina