Wie is er met baby bij Landal Het Vennenbos geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door heppiedepeppie, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Zoals de titel al zegt, wie is daar met een baby geweest?

Wij willen misschien nog last minute boeken.

Wat ik me alleen afvraag, is hoe het bij het zwembad gaat. Wat mag je mee naar binnen nemen? (kinderwagen, MC, of niets?? En waar laat je de kinderwagen dan??)

Soms is een zwembad op een park iets eerder open voor ouders met kleine kinderen, is dit hier ook?

En wat is er verder allemaal voor leuks te beleven voor een 7 maanden oude baby?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik lees mee. Wij gaan de 27ste met onze dreumes.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ja wij zijn er geweest. Kinderwagen mag niet mee naar binnen, maar die kan je bij het zwembad voor stallen. Ik raad je aan om een slot mee te nemen, want bij vrienden is de hele wagen bij CP een keer gejat. Wij namen dan de maxicosi mee naar binnen of de reiswieg, gaat perfect. Zwembad gaat om 10.00 uur open, niet eerder zeg maar.

4. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Wij willen boeken voor de 23e waarschijnlijk.
    Maar de Maxi Cosi mag dus wel naar binnen? En kun je dan binnen je spulletjes wel veilig bij een stoel neerzetten?? (dus luiertas, MC en eigen spulletjes?)

Goed idee van dat slot, want we hebben een bugaboo gekregen van onze ouders en dat is toch (zeker voor ons) een hele dure wagen!

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Absoluut erg leuk hoor. Je kunt de buggy niet meenemen. Wel kun je een arrangement boeken dat je een half uur eerder in het zwembad kan. Huisjes zijn trouwens niet luxe ofzo, dan kun je beter naar iets van Landal (als het je alleen om een leuk zwembad gaat) of naar Centerparcs

6. tulip

tulip Niet meer actief

ja er staan genoeg stoelen om spullen op te zetten. Bij het babybad staan ze echt vlakbij.

7. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Idd. kinderwagen vast zette met slot, vlak voor ingang bij het zwembad. Wij zijn vorig jaar zomer geweest toen was ons zoontje 3 maanden. Als we gingen zwemmen, dan namen we hem mee in de draagzak. Was een grote omkleed hok, met soort box..Daar legde we hem even in, als wij ons gingen omkleden. In het zwembad, ook gebruik gemaakt van een box.

Ja volgens mij was er speciale babyuurtjes...wilden wij ook gebruik van maken, maar niet gedaan..

hmmm, voor 7 maanden jonge baby....denk voornamelijk zwemmen...veel nog niet..vind ik persoonlijk...

Maar je kunt naar de kinderboerderij, de bossen in...Ach wel lekker om er gewoon uit te zijn...

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Ik had een babyarregement erbij genomen en dan mag je bij lommerbergrn en vennebos een uur voor openinstyd zwemmen.dat was echt lekker waren de enige in heel het zwembad

9. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Maar dit is toch Landal?? Het maakt ons ook niet uit hoor, we hoeven geen luxe huisje, als Lucas maar een eigen kamertje heeft en een eigen bed!

Welk arrangement is dat dan dat je eerder het zwembad in kunt? Want dat zou ik wel fijn vinden!

10. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik zag het nu idd. maar dat is niet in de zomer én ik vind zo'n arrangement ook erg duur.

Dus dan wachten we maar gewoon tot de normale openingstijden!

11. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Dat is een babyarrangement sta ook op de site bij landal volgens mij.dan krijg je ook nog een bon voor n kadotje,een fiets huren en nog wat dingetjes.vond t een leuk arrangement

12. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wij zijn met onze 2 jongens en onze kleine meid (toen baby) na vennenbos geweest. Het is ons altijd bevallen we zijn daar jaren en jaren heen geweest. De kinderwagen kan je voor het zwembad neerzetten in de speciale buggy en kinderwagen stalling. Dus daar heb je geen omkijken na. Maxi cosy kan je gewoon mee nemen maar dan moet je hem wel boven de poortjes houden waar je door heen moet. Ook niet zo ramp want we moesten de kleine meid toen ook gewoon optillen en door de poort. Het zwembad vind ik super voor de kinderen. Ze hebben grote kledinghokken waar je met de hele familie in kan, daar staat ook een box in, en aankleedkussen. Dus als jij je aankleed kan je de kleine even in de box liggen. Ze hebben een speciaal bad voor kleine kinderen en baby's lekker warm. In het zwembad staan ook allemaal boxen enz, er is echt genoeg aan de kleintjes gedacht daar. Wij vinden het een heerlijk park met een heerlijk zwembad!

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Is inderdaad van landal....vroeger was het van CP. Met kerst kwamen we vaker bij vennenbos..

Mocht je van het park af gaan...
    in Eindhoven is een heel leuk openluchtmuseum..nog niks voor Lucas..maar wij zelf vonden hem erg leuk.

En dorpje vlakbij...zit een heerlijke pizzaria..Hangt af waar je vandaan komt, maar je rijd er door heen..Pizzaria zit aan een grote parkeerplaats, met een c1000 en andere winkels...

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Oja en smorgens heb je nog babyzwemmen voor t zwembad open gaat. Ook altijd leuk om te doen met je kleintje!

15. tulip

tulip Niet meer actief

van dat arrangement wist ik niet, maar wij waren er altijd om 10.00 als het opengaat en dan was het nooit druk. Zijn nu 3 keer geweest daar in verschillende periodes in het jaar.

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Ach ja, voor mij is het nog altijd Centerparcs. Was vroeger zo. Als je geen luxe huisje wilt en alleen gaat voor het zwembad is het een prima plek. Met een kindje van 7 maanden is het prima.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie'

18. claudianicole

10 sep 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn er onlangs met onze 7 maanden oude uk geweest en het is ons verbazingwekkend goed bevallen... Zwembad was super, ook terwijl het "druk" was... Genoeg badjes met warm water en plekken waar je de kleine even neer kan leggen... Wij stalden onze wagen ook daarvoor (slotje was 3,50 bij de receptie) en de tas ging mee naar binnen... Veel mensen met kleintjes dus voelde wel oké om onze spullen neer te zetten... Verder lekker gewandeld in de omgeving.. Je kan op het park zelfs bakfietsen huren waar je eventueel de mc in zou kunnen zetten... In de omgeving genoeg te doen!

19. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    We zijn hier inmiddels weer alweer bijna 2 jaar geleden geweest, echt heel leuk park en leuk zwembad, kinderboerderij enzovoort!
    Ik heb toen wel mijn eigen camping bedje meegenomen en dat was maar goed ook want dat ding dat daar stond zag er vies uit :$

Deel Deze Pagina