Hoi allemaal, ik ben een tijd geleden gestopt met de pil, puur omdat ik er geen meer had en ik elke keer vergat nieuwe te gaan halen Ik heb echt geen idee wanneer ik mijn laatste pil heb gehad, ik gok ergens tussen 1,5 en 2 maanden geleden..? Ik ben daarna 1x ongesteld geweest, maar denk dat dat nog een kunstmatige is geweest. Mijn vriend en ik hebben nu besloten gewoon 'onveilig' te gaan vrijen en wel te zien wat er gebeurt. Nog niet letten op eisprong enzo dus. MAAR... nu het zover is en we 2x 'onveilige' sex hebben gehad, vind ik het toch wel erg spannend worden en kan ik bijna nergens anders meer aan denken haha. Ik vraag mij nu af wanneer ik eventueel zou kunnen gaan testen. Ik heb dus werkelijk geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Als ik afga op mijn vorige menstruatie en uitga van het perfecte gemiddelde van 28 dgn, zou ik binnen nu en een paar dagen NOD moeten hebben. Maarja, ben nog volop aan het ontpillen dus voor hetzelfde geld duurt het nog 3 maanden! Ik weet dan dus niet of ik niet ongi wordt door het ontpillen, of door een eventuele zwangerschap! Zo, een heel verhaal geworden haha, bedankt voor het lezen! (ps., uiteraard ga ik vanaf nu wel precies m'n cyclus bijhouden )
Hoi hoi. Niet alle vrouwen hebben meteen een nette cyclus zeg maar. Ik ben zelf eind november 2012 gestopt, gelijk paar dagen later ontrekkingsbloeding gehad. Maar nu nog niet ongesteld geworden, ik hoop ook uiteraard dat ik dat niet word. Ik heb eens gelezen dat je 19 dagen nadat je seks hebt gehad zou kunnen proberen te testen. En anders gewoon eens een testje wagen en een weekje of paar dagen later weer ofzo??
Ja ik was al van plan om sowiso over een week te testen als ik dan nog niet ongi ben. Ik weet inderdaad het lang kan duren voordat je een regelmatig cyclus hebt. Daarom vind ik het juist zo lastig om te bepalen wanneer ik eventueel zou kunnen testen. OOOH ik vind het zo spannend allemaal haha!
Ja ik snap je helemaal! Ik weet ook niet precies wanneer die van mij is.. Ja echt he, ik vind het ook super spannend en de dagen gaan nu super langzaam voorbij voor mijn gevoel
Zojuist ongesteld geworden. Op zich natuurlijk heel jammer, maar (omdat ik echt niet verwachtte meteen zwanger te zijn) niet zo erg. Want nu kan ik gaan starten met het bijhouden van m'n cyclus! Dan weet ik in de toekomst tenminste ongeveer wanneer we gericht kunnen gaan klussen en wanneer ik zou kunnen testen enzo!
Ik hoop voor je dat je cyclus een beetje regelmatig is dan kun je het echt goed bijhouden. Wij zijn in juni'12 gestopt en dus inmiddels 7 maanden verder maar heb een cyclus van lek me vestje (zie onderaan) dus ik weet nog steeds niet wanneer mijn nod is of wanneer ik kan testen. Wij zijn ook zo begonnen als jullie, maar merk toch dat ik elke maand er steeds meer naar toe leef en steeds meer teleurgesteld ben. Spannend is het zeker heel veel succes Ohja nog 1 tip, zorg dat je geen testen in huis hebt, (weet niet of je je kunt inhouden) maar als ik ze in huis heb gaan ze op. Maak je jezelf echt gek mee haha
Dat is jammer ja.. Ik zit nu nog te wachten op mijn menstruatie, die kan elk moment komen. Wachten, wachten wachten! Ik heb zelf al ruim 1,5 week last van een menstruatieachtig gevoel onderin mijn buik.. Dus ben benieuwd.. Zou voor ons al heel snel zijn! 1e ronde pas. Spannend voor jullie beiden zeg! Succes in deze spannend tijd he