Spoedje: water in test gedruppeld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wondertje4, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Meiden,

Wat gebeurd er als je water in je test druppelt?

Ik heb vanmorgen om half 8 een test gedaan. Na het doorlopen verscheen er de controlestreep en ook een half teststreepje. Deze verdween weer om vervolgens na 100 x turen en scheef houden een vreemd schaduwlijntje te zien.

Ik heb zojuist wat water er in gedruppeld en zie ineens een rose streep staan. Niet turen, gewoon goed zichtbaar....

Gisteren en eergisteren had ik de luxe testen van kv en er kwam na 15 minuten een blauwe streep (zie topic indrooglijntje of niet). die had ik ook met water gedruppeld maar er veranderde niets....

2. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Foto?...nogmaals een testje doen?

Spannend!

3. Wondertje4

ok, ik heb een test van vorige maand. Hiervan heb ik zojuist een foto genomen. Water erin gedaan en wederom een foto. Deze zal ik zo als eerste plaatsen.

Hierna zal ik een foto plaatsen van de test van vanmorgen voordat ik er water in druppelde en nadien.

Momentje aub

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    waarom water erin dan??

5. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Dat weet ik ook niet, waarom is dat?

Even off-topic, Angel gefeliciteerd!

6. Wondertje4

Omdat hij al helemaal geel was geworden...

7. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ben benieuwd naar de foto!! Je kan de test inderdaad "wassen", als je gele verkleuring hebt, dan blijft normaal de teststreep na het wassen duidelijk over!

8. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Maar na het vaste aantal minuten is de test toch niet meer geldig, ook al zou je er water doorheen doen? Of is dat om het beter te kunnen zien?

9. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ja gewoon om wat er al stond beter te kunnen zien...

10. Wondertje4

Als het gele weg is zie je de oorspronkelijke streep beter. Ik heb dit nu ook bij mijn oude test van vorige maand gedaan maar daar verschijnt niets.

Op de plaats waar ik vanmorgen binnen de tijd het schaduwstreepje zag is nu een duidelijkere streep gekomen.

Probeer hem te uploaden.

11. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Wat raar! Foto!

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    thanx! :D

13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    nooit geweten van water erin haha

14. Wondertje4

Lukt niet vanaf phone. Ga ff mn meiden halen en zal ze daarna.plaatsen

15. mrsming

mrsming Niet meer actief

Ik denk dat je niet meer zwanger wordt door te turen.. ik denk dat je gewoon nog een paar dagen moet afwachten tot je misschien een meer duidelijke test krijgt? Maar ik snap je wel hoor! ;) Wachten is mooooordend.. :D

16. Wondertje4

Komtie aan:

De test van gisteren. Bovenste is van een maand geleden onderste is van gisteren. En in het negatief.

17. Wondertje4

De test van kv2v5 van vorige maand. De eerste is voor het water druppelen en de tweede is erna. (hij is vies geworden omdat kindlief met zanhandjes eraan had gezeten)

18. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Die plus testen heb ik ook gehad..dat is negatief helaas..ze noemen dat een indrooglijntje..ik had net zo'n test vorige week...

19. Wondertje4

En dan. De test van vamorgen waarbij in binnen de 5minuten een rose lijntje zag. Dit werd later een schaduwlijntje, met draaien zichtbaar (niet tegen het licht houden) maar ik kreeg het niet duidelijk op de foto.

Dan de foto toen ik er water doorheen heb laten lopen..

20. Wondertje4

krijg het verdorrie niet goed op de foto, maar jullie zijn van harte uigenodigd op bij mij thuis te komen kijken!

Draaien en tuuren is niet nodig!

Deel Deze Pagina